"If I hold onto you it's hurts, but if I let you go it's hurts even more..."
"Saya cuma nak beritahu awak yang saya tak pernah cintakan Harraz pun. Saya..." pintu terbuka disaat itu. Spontan kepalanya mendarat diatas paha jejaka itu.
Jantungnya berdegup kencang. Matanya bertaut dengan anak mata hazel milik jejaka itu.
"What are you doing here?."
Hmmm. Nak jawab apa ni?.
"Saya..."
"So why my room?." kepala masih lagi diatas paha jejaka itu.
Cepatlah otak berfikir nak jawab apa ni?. Takkan nak beritahu yang aku rasa bersalah atas apa yang berlaku dan nak minta maaf sebenarnya?. Tapi aku malu nak minta maaf dengan dia.
Pandangan dihalakan ke arah jejaka itu.
Pandangan dihalakan kearah lain selepas itu.
Pandangan dihalakan semula melihat jejaka itu.
Jejaka itu memandang tepat kearah anak mata bundar miliknya. Laju-laju pandangan dihalakan kearah lain.
Jantung berdegup tersangat kencang disaat itu.
"Why did you staring at me?."
Huh?. Bila masa?. Dia ingat dia tu kacak sangat ke sampai aku nak pandang dia?.
"Let me see..." dihampiri gadis itu.Dekat.
Tak payah. Aku nak keluar sekarang.
"Saya tunggu dekat luar." soalan tadi dibiarkan bagai angin lalu.
Tapi dia memang kacak pun.
Huh?. Aku tengah puji Mickhail ke?. No. Jangan puji Mickhail. Sebab Mickhail tu takkan bagi reaksi yang positif pun.
Raysha Arshia. Macam mana kau nak hidup selama setahun dengan dia?. Kalau seminit pandangan dia pun degupan jantung ni sepantas larian kuda?.
"Nothing goes the way I want..." keluhan berat dilepaskan.
Mickhail Daniel memang manusia yang ingat semua manusia sukakan dia ke?. Kenapa dia perasan sangat?.
Mana ada aku sukakan dia. Cinta?. Inikan pula. Hish.
YOU ARE READING
Pillow Of Love
Romance"Love is when it's not fun with that person."-Raysha Raysha menunggu Harraz demi sebuah impian yang ingin digapai bersama.Hampir setiap hari hidupnya menanti jejaka bernama Harraz itu.Dalam tempoh empat tahun itu juga masa banyak dihabiskan mencari...