''Campfire?.'' tengoklah.Mickhail takkan setuju dengan cadangan aku.Sebab dia tu menyampah.Hish.Geram aku.
''Kalau awak tak setuju saya...'' nak ugut Mickhail apa ya kali ni?.
''Okay.'' yes.
''Kenapa awak selalu tak setuju dengan cadangan saya?.Kenapa awak tak suka saya tinggal sini?.Kenapa...'' pelukan erat diberikan Mickhail.Dan aku diam.Aku tak tanya dah lepas tu.
''Can I asked Yasmien to came along with us?.'' huh?.Yasmien sesumpah tu?.Aku tak boleh nak tolak permintaan ni.Heol la.Tapi aku peduli apa dengan semua tu.Aku tak boleh.Semua ni merepek mengarut ya.Mickhail jangan nak cari pasal dengan aku.Dia tak tahu aku seorang yang nekad bila buat sesuatu.Ada yang mati karang jangan salahkan aku.Aku dah bagi amaran jangan berani nak macam-macam.
Pelukan dileraikan.Menyampahnya Mickhail buat macam ni.Saja kan.Nak jadi geng dengan abang Raf ke apa ni?.
''No.Kalau awak ajak dia jangan harap nak jumpa saya lagi.Hari ini akan jadi hari yang terakhir awak jumpa saya.'' yalah.Apa masalah yang Mickhail cuba nak buat dengan ajak sesumpah geletis tu dekat campfire tu nanti?.
''Then I won't...''
Hish.
''Bawak la dia.'' langkah dibawa pergi dari situ.
Langkah dibawa ke bilik jejaka itu.
''Where are you going Arshia?.'' sibuk.Aku nak terjun bangunan.Kenapa nak ikut sekali ke?.Jom la.Best ni.Kita akan selamat sentiasa.Tak mati pun.Sebab ini Pillow Of Love bukannya Final Destination pun.
''Shower.''
Aku nak mandi lama-lama.Mickhail tak payah guna toilet hari ni sebab aku nak guna selama satu jam.
SATU JAM KEMUDIAN~
''Arshia...She's...Don't tell me she's sleep inside.It can't be.'' keluhan dilepaskan.
Pintu dibuka.
Heok.Dilihatnya gadis itu ...
"How..."
''Sorry." Mickhail nak ambil kesempatan ke apa ni?.
Bathrobe yang dilipat kemas diletak dihadapan pintu toilet.Langkah dibawa ke katil king size miliknya.Tubuh direbahkan disitu.Mata dipejamkan seketika.
She's really make me...Hurgh...
Nafas dihela.
"Mickhail...Awak memang tak boleh sabar ke apa?.Kan saya..."
Tidur?.Dia boleh tidur waktu ni?.Kenapa nak kena tidur waktu ni?.Aku nak cakap dengan dia la.
Malas la macam ni.Ala.Mickhail bukannya orang lain.He's my husband after all.He can do anything if he wants.And just now...Forget it.Tak payah fikir dulu buat sementara waktu ni.Teringat aku masa kitorang picnic hari tu.Dekat Thailand.
Mickhail cakap dia adalah lelaki yang normal.Maksudnya disini...Malas nak bahas.Sebab dah faham kan.Sebab dah besar.
Pipi jejaka itu cuba disentuh.Baru je nak sentuh...Bangun pulak.Ingat nak tidur satu jam macam aku mandi tadi.
"That was one hours and...Hmm." nak marah sebab aku lama la?.Huh?.
Awak...Memang...Nak ambil kesempatan ke apa huh?.Kenapa main selamba je bukak pintu tadi?.Tak boleh nak tunggu saya keluar ke?.
"What?." aku tak ada cakap apa-apa pun.Mickhail ni dah kenapa?.
Malas la nak cakap dengan Mickhail.
"Oh ya.When did that campfire will be start?."
Kenapa?.Dah tak sabar nak bagitahu Yasmien ke?.Menyampah aku dengan sikap Mickhail yang entah apa-apa ni.Kenapa nak kena ajak sesumpah geletis tu?.
"Heol.Saya takkan bagitahu awak."
Mickhail dengan selamba buka baju dia depan aku.Baru je dia nak bukak seluar dia aku menjerit.
Langkah dibawa keluar dari bilik itu.
Tak boleh lama-lama dekat sini.Takut nanti berlaku perkara yang tidak diingini dan paling ditakutkannya itu.Tak boleh jadi ni.
YOU ARE READING
Pillow Of Love
Romance"Love is when it's not fun with that person."-Raysha Raysha menunggu Harraz demi sebuah impian yang ingin digapai bersama.Hampir setiap hari hidupnya menanti jejaka bernama Harraz itu.Dalam tempoh empat tahun itu juga masa banyak dihabiskan mencari...