"Sorry Mickhail..."
Masuk sahaja kedalam apartment milik jejaka itu langkah dibawa ke bilik jejaka itu.
Kelihatan jejaka itu sedang lena tidur tanpa pakaian.Mickhail.Hish.Nasib baik Mickhail memiliki fizikal badan yang tegap.
Disentuhnya kulit jejaka itu.Seketika.Mickhail memang tak suka skinship sebenarnya.Dia tu macam la famous sangat sampai orang tak boleh nak sentuh dia.Ceh.
Oh ya.Aku nak memasak untuk Mickhail.Masakan Korea.Mickhail memang la asal Thailand tapi dia sukakan makanan Korea.Lagi-lagi kimbap.Aku memang hebat bab-bab masak masakan Korea ni.
Masalahnya lama lagi ke Mickhail nak tidur ni?.Penat sangat nampaknya Mickhail.Macam ni ke kehidupan setiap hari tanpa aku atau sebelum aku muncul kembali dalam hidup dia?.Taklah teruk sangat cuma perlu sedikit kekemasan dekat rumah ni.Lagipun Mickhail is a married man now.Takkan nak buat gaya hidup single pulak kan?.Makin galak la Yasmien berharap nanti pada dia.Yasmien pun satu laki orang jugak dia nak kan?.Macam cerita pukul 7 yang aku menyampah nak tengok tu pulak.Hish.
Agak-agak dah berapa lama sebenarnya Mickhail tinggal sini ya?.Berdasarkan pada barang Mickhail yang sangat banyak macam aku.Agaknyalah Mickhail tinggal sini sebelum aku.Sebab aku sibuk cari Harraz dulu jadi aku tak ambil kisah pun siapa jiran aku.Hmm.Kalau aku tahu semua tu aku akan jumpa Mickhail dulu dan tak payah nak mengada-mengada cari Harraz lagi.Harraz Afham.Hmm.
''Mickhail kalaulah semudah tu saya boleh ungkapkan cinta.''
its hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open upits hard to open up
keluhan dilepaskan.
Mickhail Daniel.
Piano dimainkan.
Neowa naega hamkke uriga
Gachi dulleoanja seororeul barabolkka'If you could see my heart the way I feel inside. You would know just how far I'm willing to go to get to you. There is nothing I won't do.'
'Of course I can't make you love me but it worth a try.'
'I'm not jealous, I just don't wanna lose you.'
'I might be scared of my feelings for you, but it's mostly the things that we fear that are usually the most worthwhile.'
'There's so much I want to say to you, but I'm scared of what you'll say back.'
'A simple "I miss you" right now can change everything.'
''I miss you Mickhail Daniel.And I really do.'' tak sangka.Aku dalam bilik Mickhail sekarang.Bilik yang beria Mickhail tak bagi aku masuk sebelum ni.Bersih.Lagi bersih daripada bilik aku.Walaupun bilik aku tak adalah kotor sangat.
Kelakarlah.Aku pecah masuk apartment Mickhail.Padahal aku isteri Mickhail.Yalah orang tu dah jauh sebatu dengan kita takkan kita nak dekatkan jarak itu kan?.Mesti Mickhail tak suka kan?.Tapi aku peduli apa semua tu.Sebab aku ada baca ayat dekat twitter tu yang mengatakan instead of saying 'kalau ada jodoh adalah' why not kita tukar kepada 'kita kena ada jodoh' so let's works this out together.Kan Mickhail?.Just please let's work our marriage out together.
''I love you Mickhail Daniel...''
Huh?.Aku confess Mickhail masa dia tengah tidur.Oh no.Kena keluar sekarang dari bilik ni.And start memasak.Sekarang.
YOU ARE READING
Pillow Of Love
Romance"Love is when it's not fun with that person."-Raysha Raysha menunggu Harraz demi sebuah impian yang ingin digapai bersama.Hampir setiap hari hidupnya menanti jejaka bernama Harraz itu.Dalam tempoh empat tahun itu juga masa banyak dihabiskan mencari...