Bab 43-Neena and Yasmien

49 2 0
                                    

"Kau memang sengaja kan?." senyuman sinis diukir Amaneena.Baguslah dah tahu.Digenggamnya kuat lengan model itu seketika.Lantas dilepaskan.

Ini Aqmar Amaneena la.Nampak lembut tapi sebenarnya kasar tau.Berkat ada 2 orang abang.Diorang yang ajar aku teknik-teknik hebat mengawal pergerakan orang.

"Kau dah tahu kan Mickhail tu suami Raysha.Yang kau terhegeh-hegeh dekat laki orang kenapa?."

Dikecilkan matanya memandang model itu.

"Kau pun tahu aku cintakan Mick."

Heol.Tahu la.Raysha yang cerita.Muka cantik tapi taste kat laki orang.Rugi seribu kali rugi.

Mick Mick.Sesuka hati je panggil Mickhail Daniel macam tu.Setahu aku Mick tu panggilan yang keluarga Mickhal panggil.Mandat apa model gedik ni dapat sampai boleh panggil suami rakan baiknya itu dengan gelaran itu?.

"You have no idea how hard she trying right now.She..." lambat.Aku paling pantang orang yang bercakap lambat ni.Apa benda?.Cakap cepat sikit.Tak semua orang sanggup menunggu.Dan aku adalah salah satu orang yang tak nak menunggu tu.

"Aku tak nak tahu pasal tu.Yang aku tahu..."

Bosan la.Nak cakap yang kau masih nak terkejar-kejarkan laki kawan baik aku tu?.Heol.Bosan la.Tak ada kerja lain ke?.

"Stay away from Mickhail Daniel and stop looking for happiness in the same place you lost it."

Yasmien Hawani Yasmien Hawani.

"Kau..."

Ikutkan hati nak cekik je Yasmien Hawani ni.Tapi nanti mati pulak dia.Dan aku pulak kena masuk jail.Tak nak la buat jenayah.Cukup-cukup la banduan yang dah berlambak ramai dekat Malaysia ni.Aku tak nak penuhkan lagi.

"Kau tengok diorang berdua tu.Sesuai kan?.Kenapa kau nak muncul kat tengah-tengah antara dorang tu?.Huh?."

Diam dan sepi suasana disaat itu.Tiada lagi pertengkaran mulut antara mereka.

"Tak sesuai langsung.Mickhail sepatutnya dengan aku." masih tak nak move on lagi?.Kenapa ya degil sangat?.

"In your dream Yasmien."

Pillow Of LoveWhere stories live. Discover now