Prológus

9.2K 374 23
                                    

■■■

Semmi sem tud meghatni annyira, mint a húgommal történtek. Most is itt ülök a kórházi ágya mellett és nézem, ahogy játszik. Most is éppen a kezelésére várunk, majd ismét bent tartják hétvégén kivizsgálás miatt. Csupán négy éves, de már többet tud a rákról, és a saját állapotáról, mint én. Pedig köztünk tizenkét év van, az én javamra.

Mivel Britney a kórházban marad, én ismét az ilyen alkalmakra fenntartott albérletünkben szállok meg, de valószínűleg csak aludni járok majd oda. Brit ágya mellett ismét egy kisebb méretű bőrönd ácsingózik, benne mindenféle fontos cuccal, esetleg pár higiéniai eszközzel. Kedvenc macija a szoba elfoglalása után pár pillanattal a párnára került.

 - Blair - fordult felém mosolyogva, kezemet megfogva közelebb hajolt hozzám, mintha valami bizalmasat mondana. - Kourtney baba elaludt, most csendben kell lennünk - suttogta, majd a babájára nézett. - Neki miért nincs haja? Ő is rákos? - fordult vissza felém. Kérdése hallatán keserűen elmosolyodtam.

 - Nem, nem rákos, csupán még nagyon pici - suttogtam neki, miközben megsimítottam az arcát. - Se neked, se nekem nem volt hajunk, amikor megszülettünk.

 - Nekem most sincs - vonta meg a vállát, mire elszomorodva ráztam meg a fejem.

 - Nem, Brit, tényleg nincs.

 - Találkozni akarok Shawn Mendessel - nevetett fel hirtelen, és a nyakamba vetette magát.

Sziasztoook!
Már régóta szerettem volna egy Shawn-os könyvet, és végre született is hozzá elegendő ihlet, szóval itt is van a Nervous. Remélem tetszeni fog nektek, és szívesen olvassátok majd.

Nervous 《S.M.》Where stories live. Discover now