Blair
- Annyi idióta cikk van - morgolódott Shawn a kanapén ülve, a laptopommal az ölében.
- Hagyd már - tettem le a konyhából hozott limonádét az asztalra, és Shawn elé lépve lecsaptam a gép tetejét.
- Idióta! - kiáltott fel fájdalmasan, miközben kezeit kirántotta a laptopból. - Ez rohadtul fájt!
Sóhajtva leültem mellé, kezét megfogva puszit nyomtam mindkettőre, elvéve az öléből a gépet hozzábújtam.
- Bocsi -cirógattam kezeit hüvelykujjammal.
- Már nem is fáj - hallottam hangján, ahogy egyre nagyobbra nő a mosolya. Egyik kezét kiszabadította az enyémből, és átkarolta a derekam. - Olyan idegesítőek ezek a cikkek - rázta meg a fejét.
- Szard már le! - sóhajtottam és unottan ránéztem. Szikrákat szóró szemekkel nézett rám, félrelökve engem, felkelt a kanapéról.
- Nem szarom le, mert téged aláznak benne. Nem nyugszok addig, amíg ezt abba nem hagyják.
- És mégis hogy akarsz véget vetni neki?
- Mit tudom én, legyél a barátnőm! - legyintett indulatosan, aztán mindketten csak döbbenten meredtünk a másikra az előző mondata miatt.
- Te teljesen hülye vagy - nyögtem ki nagy nehezen, még mindig pislogás nélkül. Shawn zavartan elfordult tőlem, és torkát köszörülve a szobában kezdett járkálni. - Kapar a torkod? Ott a limonádé, igyál! - vigyorodtam el haragos tekintete láttán.
- Ne hülyéskedj, kérlek - csóválta meg a fejét.
- Most mi van? - próbáltam a legártatlanabb arcomat felölteni, mire Shawn ismét megrázta a fejét.
- Rémes vagy.
- De te így szeretsz - vigyorogtam rá, és felpattanva elé álltam a legédesebb kiskutya szemeimmel. - Igaz? - végre ő is elmosolyodott, és derekamnál fogva magához húzott. - Bubukám - kezdtem el az állát cirógatni a lehető legnyálasabb hangomon. - Édes, kicsi bogaram - másik kezemmel átkaroltam a nyakát és a tarkójánál göndörödő tincseivel kezdtem játszadozni. - Mézes puszedlim - nyomtam puszit az állvonalára.
- Beléd meg mi ütött? - nevetett fel szemét lehunyva. Látszott rajta, hogy élvezi, amit csinálok, és őszinte leszek, nekem sem volt ellenemre.
- Igazzá teszek pár pletykát - nevettem fel, mire szemét kinyitva kérdőn nézett rám.
- Mesélj, Habcsókom - kezdett el nyálas hangon beszélni.
- Hát a cikkek szerint együtt vagyunk. És az előbb láttam Twitteren, hogy valaki olyanokat írt ki, hogy én hogyan szoktalak becézni. Kitalálod ki az? Nem? Hát Sasha - nevettem fel, és újra simogatni kezdtem az arcát. - Én kicsi mézeskalácsom - vékonyítottam el a hangom, mire felnevetett.
- Oh, pici mézes puszim, ezt úgy megtudnám szokni - temette arcát a nyakhajlatomba.
- A becézést?
- Nem. Ezt - mutatott a tarkójára, ahol a kezem még mindig szorgoskodott. Nevetve adtam puszit pólón keresztül a vállára, és kezemmel jobban a hajába túrtam.
- Nem akarsz leülni, kicsi szívem? - váltam el tőle vigyorogva, és a válasszal nem törődve levágódtam a kanapéra.
- Nincs választásom, Babuskám - ült mellém, és akár egy kisgyerek, hozzám bújt. Elfeküdtem a kanapén, ő befeküdt a lábam közé úgy, hogy arca a nyakhajlatomnál legyen, keze pedig derekamnál pihent.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nervous 《S.M.》
FanficShawn Mendes és Blair West Az angliai diáklány és a kanadai énekes. Ez a párosítás hiányzott a sztárok világából. De Shawn és Blair, Blair és Shawn ezt pótolták. Bebizonyították, hogy akár egy véletlen folytán belőled is lehet a kedvenc hírességed s...