Blair
- Én tényleg sajnálom az egészet - nyúlt át az asztalon Will és megfogta a kezem. - Én ezt egyáltalán nem így akartam - szeméből csak úgy áramlott a mérhetetlen megbánás és sajnálat. Igyekeztem biztatóan mosolyogni, hogy enyhíthessek bánatán.
- Megtörtént, akár tetszik, akár nem. Lépjünk túl rajta - nyugodtan ettünk tovább, mikor az asztalon hagyott mobilom csörögni kezdett.
Shawn...
Közös képünk mosolygásra késztetett: még a kórházban készült az egyik profi pózolásunk alkalmával. Shawn videójában is benne volt ez a jelenet, abból van kivágva. A földön ültünk, Shawn előttem, én pedig mögötte térdeltem. Egyik lábammal átnyúltam karja alatt, és a térdére raktam. Bal kezemet hajába vezettem, ő pedig lábamat és kezemet fogva vágta a hülye fejeket a kamerának.
- Nem baj, ha...? - mutattam hüvelykujjammal a mögöttem lévő ajtó felé. Will egy biccentéssel jelezte, hogy nyugodtan mehetek. Telefonomat felkapva elhagytam az apró pékséget, és a járda szélén megállva felvettem a telefont.
- Miért nem válaszoltál? - kiáltott idegesen a telefonba. - Millió üzenetet hagytam, és vagy hatszor hívtalak. Miért nem tudtad felvenni azt a kurva telefont? - csattanást hallottam, majd egy hangos csörömpölést. Mintha valamit lelökött volna.
- Sajnálom, Shawn - rémülten suttogtam a telefonba. - Nem voltam otthon - úgy éreztem magam, mint egy rossz kisgyerek, akit az apukája szid. Lesütött szemmel álldogáltam, mindketten csendben voltunk. Shawn hatalmasat sóhajtott.
- Aggódtam érted, te idióta - szinte magam előtt láttam, ahogy idegesen megdörzsöli az arcát. - Hol vagy most?
- Egy barátommal eljöttünk reggelizni.
- Milyen barát? Fiú?
- Igen, fiú - bólintottam összeráncolt szemöldökkel, amit ugyan nem látott, de megtettem.
- Csak barát? - eléggé furcsának tartottam ezt a sok kérdést, de úgy hiszem, Shawn-nál sose lehet tudni, hogy mikor, mi kattan be neki.
- Azt hiszem, igen.
- Azt hiszed? Volt köztetek valami? - szuper, témánál vagyunk. Gratulálok, Mendes! Hogy tudsz te ennyire rátapintani az ilyenekre?
- Hát... nem igazán - hazudtam. Az kellene még nekem, hogy ő elítéljen. Falnak is megyek.
- Hezitáltál - teljesen semleges hangon beszélt, majd sóhajtott. - Majd beszélünk, szia - és kinyomta a hívást. Ez rosszat jelent?
Sóhajtva vágódtam vissza a székre, telefonomat ledobva az asztalra. Will ismét a kezemért nyúlt, és hüvelykujjával simogatni kezdte azt.
- Minden oké? - engem fürkésző szemébe nézve kábultan bólintottam. - Ki volt az? - újabb kérdés a részéről, újabb sóhaj az enyémről.
- Csak Shawn - vontam vállat, igyekezve lazának tűnni.
- Az meg ki? - legyintéssel jeleztem neki, hogy teljesen mindegy, és igyekeztem másfelé terelni a témát. - Mik a terveid mára?
- Gyenge terelés - mosolyodott el féloldalasan. Az arcom ismét vörös színben pompázhatott, de nem tette szóvá. - De egyébként semmi. Talán elhívlak majd téged valahova, és reménykedek, hogy igent mondasz - mosolyogva döntötte oldalra a fejét folyamatosan az arcomat fürkészve, de a telefonom ismételten elrontotta a pillanatot.
Ezúttal Sasha keresett.
- Menj csak - nevetett fel halkan, időt sem hagyva nekem arra, hogy egyáltalán a számat kinyissam. Hálásan pillantottam rá, aztán ismét kimentem a járda szélére, ahol visszahívtam barátnőmet, aki addigra már letette.
- Hol a retkes fenében vagy? - Shawn-nal ellentétben ő szinte visított, a telefont is el kellett tartanom egy kicsit, ha nem akartam halláskárosodást.
- Will-el reggelizek - húztam be a nyakam vigyorogva.
- MI? Na álljon meg a menet, én itt csövelek a házatok előtt, de még a szüleid sincsenek itthon. Azonnal vonszold ide a segged!
Shawn
Idegesen szedegettem össze az imént lelökött tányér darabkáit, amiben nagy szerencsémre volt némi kajamaradék is. Jól indul a reggel, Blair kiakaszt az új kis barátjával, én meg kaját takarítok a földről. Talán a nap fénypontja lesz, mikor hazamegyek anyuékhoz ebédre.
Morgolódva dobtam ki az összetört darabkákat és a maradék rántottát. A konyhapulton hagyott telefonom üzenetet jelzett. Blair volt az.
Blair: Haragszol valamiért?
Ó, ha te azt tudnád. Végülis csak alig várom, hogy beszéljünk, és valamikor láthassalak, de te szarsz rám és inkább összeszedsz valami férget. Bár, te honnan tudhatnád, hogy lassacskán több vagy, mint barát.
Shawn: Nem. Érezd jól magad.
Blair: Már itthon vagyok Sasha-val.
Ilyen sokáig takarítottam volna? Vagy csak ennyire a végén jártak a kajálásnak?
Shawn: Akkor nem is zavarok...
Blair: Dehát én írtam rád.
Blair: Shawn?
Blair: Shawn!
Blair: Hahóóóó! SHAWN!
■■■
- Megjöttem - nyitottam be a ház ajtaján. Cipőmet levéve átmentem az ebédlőbe, ahol anya terített.
- Pont jókor, Shawn - mosolygott rám, majd félrekiáltott. - Aaliyah, Manuel gyertek. Itt van Shawn!
- Bátyus - Liyah robogott le a lépcsőről, beszaladva a helységbe a nyakamba ugrott.
- Szevasz, fiam - apa is betoppant a nappaliból és üdvözölt. - Na, család - csapta össze tenyerét, - kajáljunk.
- Hé, Shawn - úgy tíz perccel később Aaliyah szólított meg. - Elkérhetem a sót? - mosolyogva bólintottam, és átnyújtottam neki a tartót.
- Hogy állunk a lányokkal? - bökte meg a karom anya.
- Karen - kuncogott fel apa. Kissé elhúztam a szám és megvontam a vállam.
- Naaa, mesélj csak - vigyorgott rám Aaliyah, miközben perverzen húzogatta a szemöldökét. Kínosan nevetve megvakartam a tarkóm, a villámat letéve újra vállat vontam.
- Van egy lány, aki talán több, mint barát.
- Talán? - szakított félbe apa.
- Talán - bólintottam, és egy kis szünet után folytattam. - Blair-nek hívják. Angliai. És aranyos.
- Aki szerepelt az egyik kórházas videóban? - ezúttal Liyah szólt közbe.
- Igen, ő. De úgy néz ki, hogy őt nem igazán érdeklem. Ma is valami sráccal reggelizett.
- Ó, te. Az még nem jelent semmit - legyintett Aaliyah, én pedig elhúztam a szám.
- Próbálkozz be nála, ne legyél nyuszi - csapott a vállamra nevetve apa. Ezek után másra terelődött a szó, végül az egész délutánt a családommal töltöttem. Liyah-val megnéztünk két filmet, aztán a nappaliban beszélgettünk, együtt eltöltve egy nyugodt délutánt.
■■■
Tudom, nagyooon unalmas lett, igazából nem is történt semmi és még rövid is, de nem igazán telik többre most. Ne haragudjatok.
A továbbiakban igyekszek valami elfogadhatót is hozni.De egy kérdésre válaszoljatok nekem:
Ki illik jobban Blair-hez?
Shawn vagy Will?
ESTÁS LEYENDO
Nervous 《S.M.》
FanficShawn Mendes és Blair West Az angliai diáklány és a kanadai énekes. Ez a párosítás hiányzott a sztárok világából. De Shawn és Blair, Blair és Shawn ezt pótolták. Bebizonyították, hogy akár egy véletlen folytán belőled is lehet a kedvenc hírességed s...