10. SEGÍTSÉG!

2.2K 148 24
                                    

Blair

Félévi hajrá, izgalom, aggódás. A törit buktam, kettesnél jobb idén sem leszek, a matek hármas, azt is csak kegyelemből, az irodalom pedig négyes. Jó kis vegyes bizonyítványom lesz nekem!

Tesizni két hétig nem engedtek a zúzódásom miatt, így nem csak az órákról, de ez edzésekről is lemaradtam. És ha ez még nem lenne elég: elvesztettük a meccset, amit két éve zsinórban mi nyerünk. Az egész csapat Sashat szidta a padlóra küldésem miatt, és napokig hangoztatták, hogy velem biztos lett volna a győzelem. Szegény Lindsey-t, aki ideiglenesen beállt helyettem, szétoltották a bénaságáért. Túlsúlyos lányként futni is alig bírt a pályán, nemhogy felugrani és gólt dobni.

- Blair West - szólított meg a történelem tanár. - Förtelmes ez a dolgozat, egyszerűen rémes - tartotta felém a lapot, miközben én komótosan kisétáltam érte. - Örüljön, hogy egy kettest összetudott szedni. Nem tudom, hogy tavaly év végén mi lelte magát, de igazán produkálhatná azt az átlagot, mert ez valami brutális. Általános iskolában már megalapozták maguknak a történelmi ismeretet, hogy itt gond nélkül tudjunk haladni. A gimnáziumban pörögni kellene, és nem ketteseket írni! Befogom hívatni a szüleidet, West! Hihetetlen, hogy olyan nehéz leülni és tíz percet rászánni a történelem megtanulására! Nem kell hozzá több, csak tíz perc! - az osztály undorodva felbődült, és amolyan "na persze", "tíz perc? Inkább tíz év" tekintetekkel záporozták meg a tanárnőt. - Csend legyen! Ez volt az utolsó esélyetek a javításra, és nem csak West, hanem a fél osztály csapnivaló eredményeket produkált. Sajnálattal kell közölnöm, hogy senkinek nem sikerült javítani.

- De legalább mindenkinek megvan a kettes - forgattam meg a szemem suttogva.

Az osztály legnagyobb szomorúságára a csengő félbeszakította még mindig papoló tanárunkat, és onnantól kezdve senki sem figyelt rá, hanem haverokkal, barátnőkkel röhögcséltek a dolgozatokon.

- Végre abbahagyta a papolást - forgatta meg a szemét a mellettem ülő Hannah, aki hangosan felnevetett, mikor a dolgozatomat összegyűrve nyomtam be táskám legmélyebb zugaiba.

- Tíz perc a törire? Max neki. Én a múltkor Shawnnal órákig szenvedtem vele - ráztam meg a fejem dühösen, mire Hannah kacéran rám nézett.

- Szerintem abból a törizésből más lett - vonogatta szemöldökét, mire megforgattam a szemem és felnevettem.

- Nem lett más belőle - ráztam meg a fejem. - Shawn turnén van, legutóbb az őszi szünetben láttam.

- Uhh - húzta el a száját. - Az szar. A karácsonyt se töltöttétek együtt?

- Nem - ráztam meg újra a fejem. - Mindketten a családunkkal voltunk.

- Sajnálom - simított végig a hátamon szomorúan mosolyogva.

- Nem kell - ráztam meg a fejem. - Már kezdünk belejönni ebbe a távkapcsolatos dologba. Szóval annyira nem vészes.

- Én egyszer éltem távkapcsolatban, de a szakítás után megfogadtam, hogy soha többet - rázta meg ő is a fejét elmerülve egy (gondolom) rossz emlékben.

- Miért?

- Mert sosem tudtam, hogy mit csinál a párom. Hiába kérdeztem, hiába válaszolt, nem tudtam, mert nem voltam a közelében. A kapcsolatunk elején még igazat mondott, de a végén már hazugságot hazugságra halmozott - vonta meg a vállát.

- És hogyan bukott le? - kérdeztem.

- Hát... napokig nem beszéltünk, és úgy néz ki, elfelejtette, hogy barátnője van, és felrakott egy képet Instára, ahol az egyik osztálytársát csókolja, és aláírta, hogy mindenem sok millió szívecskével.

Nervous 《S.M.》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora