Blair
- Nem hiszem el, hogy végre hazamehetünk egy kicsit - Shawn a kezemet fogva sétált fel a repülőbe, és vigyorogva konstatálta, hogy leülve rögtön a vállára hajtottam a fejem.
- Fáradt vagyok - motyogtam, felnézve rá. Vigyorogva átnyúlt köztem és az ülés közt, és átölelt.
- Mozgalmas volt a tegnap esténk - kacsintott rám vigyorogva, mire kuncogva fúrtam arcom a vállába.
- Fúj már! - csattant fel Zubin, mire Shawn meglepetten nézett rá, és győztes-gúnyos mosolyra húzta száját.
- Edzettünk egy kicsit, Blair pedig volt olyan aranyos, hogy kellőképpen motivált - vont vállat, mire Zubin elhúzta a száját.
- Ágytornával?
- Nem. Egy jól megcsinált gyakorlat, egy puszi - rázta meg fejét Shawn.
- Blair abban hogy fáradt el?
- Azt mondta: edzettünk. Többes szám Zubin. Shawn után én is edzettem a puszikért - emeltem fel fejem nevetve. Zubin rám nézve bámult egy ideig, aztán vállat vont és előre fordult.
- Aludj egy kicsit - húzott vissza vállára Shawn.
- A szüleiddel találkozhatok majd?
Shawn döbbenten nézett rám, ahogy vigyorogva nézek rá egy cseppnyi idegesség nélkül.
- Apukádat ismerem már, de anyudat is szívesen látnám. Aaliyahról ne is beszéljünk - nevettem fel, visszahajtva a fejem Shawn karjára.
- Találkozhatsz velük, persze. Majd valamelyik nap átmegyünk hozzájuk - simított végig vállamon, és fél fülhallgatóját odaadva segített álomba merülni.
▪▪▪
- Végre! - kiáltott fel Shawn beborulva az ágyba. A magas fiú teljesen szétterült a franciaágyon, ujjai már le is lógtak, így ha akartam volna se tudtam volna lefeküdni mellé.
Mosolyogva dobtam le a kézitáskám a padlóra, és arrébb lökve egyik lábát lehuppantam az ágy végére.
- Nem jössz ide hozzám? - emelte fel két karját, ahogy a gyerekek szokták, mikor ölelésért nyújtózkodnak felénk.
- Hogy? Nincs is melletted hely - nevettem fel, feljebb mászva az ágyon, és ráültem a csípőjére.
- Hát én valahogy így gondoltam - vigyorodott el, és felülve elkapta a derekam, és magára fektetett.
- Ennyire szeretel? - kérdeztem kislányosan, és csillogó szemeibe néztem.
- Igen - nevetett fel, és a hajamat simogatva vigyorgott tovább. - Olyan aranyos, amikor így nézel rám.
- Hogy? - ültem fel mellkasára támasztott kézzel.
- Ilyen csillogó szemmel -csuklómat elkapva összekulcsolta az ujjainkat.
- Te beszélsz? Olyan, mintha csillagszóró lenne a szemed helyén - hajoltam közel hozzá nevetve és egy rövid puszit nyomtam a szájára.
- Te ne mondj semmit a tűzijáékaiddal.
- Haha - forgattam meg a szemem, és lemászva róla kimentem a konyhába. - Kérsz valamit? - kiabáltam vissza neki.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nervous 《S.M.》
Fiksi PenggemarShawn Mendes és Blair West Az angliai diáklány és a kanadai énekes. Ez a párosítás hiányzott a sztárok világából. De Shawn és Blair, Blair és Shawn ezt pótolták. Bebizonyították, hogy akár egy véletlen folytán belőled is lehet a kedvenc hírességed s...