"Yuna! Yuna her yerde seni arıyordum, acilen görmen gereken birşey var."Nefes nefese kalmış kıza baktım. Yutkundu ve omzuma tutunarak konuştu.
"Yuna lütfen.. Hemen benimle gel yoksa çok kötü şeyler olacak!"
Sakinleşmesi için kolunu tuttum ve konuştum.
"Ne oldu Ha Eun? Bir sorun mu var?"Kız kafasını hızlıca sallayıp büyük bir heyecanla konuştu.
"Hem de çok büyük bir sorun var! Jeon Jungkook.. O.. Yuna gitmemiz lazım!"
Daha fazla onu zorlamadan kafamı salladım ve hızlıca koşmaya başladı. Bende arkasından onu takip ettim.
Eğer konu Jeon Jungkooksa sorun gerçekten büyük olabilirdi. Ne kadar büyük olabileceğini şu an hayal bile edemiyordum.
Merdivenleri hızlı hızlı çıktık. Etrafta sanki hiç kimse yoktu. Bir öğrenci bile göremiyordum. Sorgulamadan koşmaya devam ettim.
Nefes nefese kaldığımızda dinlenmek için beklemesini söyleyecektim ama hiç duracağa benzemiyordu.
Sanırım en üst kata çıkıyorduk. Çünkü bu merdivenler bitmiyordu.
Geçtiğimiz katlarda ne bir tane öğrenci ne de öğretmen gözüküyordu. Her yer bomboş ve sessizdi.
Gerçekten ne olmuş olabilirdi?
Nihayet çatı katına geldiğimizde işte şimdi büyük bir kalabalık vardı. Hem de baya büyük.
Çatıya açılan kapıda bir sürü öğrenci yığılmış içeriye girmek istiyordu ve bazıları kapıyı tutuyordu.
Etrafa bakındım merak ve korkuyla.
Ha Eun bağırarak konuştu.
"Hey! Açılın! Okul kurulu başkanı Kim Yuna geldi!"
Herkes bu tarafa doğru baktı. Kapıdaki erkek öğrencilerden tanıdık çok yüz vardı. Hiçbiri de sevdiğim tarzda öğrenciler değildi.
Kapıdan yavaşça çekikdiklerinde kalabalıktan zar zor içeriye girebildim. Arkamdan hızlıca kapıyı kapattıklarında ödüm patladı.
Önüme baktım. Ve herkesi kontrol ettim.
Ne.. Neler oluyor..
Gözlerimi pörtleterek şu anki karşımdaki görüntüye baktım.
"Neler oluyor burda!"
Büyük bir güçle bağırdım. Ve onlara baktım. Birkaç grup erkek ve yerde yatan her yeri kan yara bere içinde bir yaşlı kadın vardı.
Korkuyla elimle ağzımı kapattım. Ve hızlıca ortalığa yaklaştım. Herkes durmuş bana bakıyordu. Yerdeki kadın da dahil.
Kadına doğru koştum fakat aniden önüme gelen bedenle duraksadım.
"Adımını dahi atma Kim Yuna!"
Karşımdaki uzun boylu çocuğa kafamı kaldırarak büyük bir sinirle baktım.
"Siz-Siz ne yaptınız! .. Aşağılık herifler!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart&head ¦ jeon jungkook
Fanfiction"Artık okul kurulu başkanı değilsin, kimse kurallarına uymak zorunda değil." "Bunu gerçekten aşman gerek Jungkook.." .... Çatıda başlayan olayın, Yuna'nın sadece bir kabus olarak düşünmesi işleri daha da zorlaştırmıştı...