Bölüm 16

2.3K 196 207
                                    


Eve tek başıma yürüyeceğimi, yine yalnız başıma gideceğimi sanmıştım. Ama Jungkook ilk defa bir odunluk yapmayıp benimle yürümeyi teklif etmişti.

Tüm gece ağlamıştım. Gözlerim şişmişti. Ama sesli ağlamamıştım. Beş dakikaya kadar düzeldim ve hayatın devam ettiğini fark ettim. Gerçi hangi hayatımın?

Jungkook ise bankta yanımda oturup sıkılmış bir tavırla ağlamamı izlemişti. Sadece susup oturmuştu yanımda.

En sonunda toparlanıp evimin yolunu tutmuştum. Sanırım bu saatte yalnız gitmeyeyim diye eşlik ediyordu. Neden ediyordu onu da bilmiyordum ki, o böyle ince şeyler düşünmezdi.

Yada şu her erkekteki olan kızı koruma içgüdüsüyle dolu erkeklik gururundan..

Eskiden bana bakışları farklıydı. Kendi bedenimdeyken.
Bi ara benden hoşlanabileceğini düşünmüştüm. Bana olan ilgisi hoşuma gitmişti.

Tabi bir yere kadar.

Sinirle ona döndüm ve durdum. Aramızda öyle derin bir sessizlik vardı ki yol boyunca kimse konuşmuyordu.

Durdu ve yüzüme baktı. Boğazımı temizleyip konuştum.

"Gidebilirsin kendi evine, buradan sonrasını ben giderim"
Sesim ciddi çıkmıştı.

Jungkook ellerini cebine koydu ve etrafına bakındı. Dudak büktü ve konuştu.
"Ben şey diyecektim Mina.."

Kaşlarımı çattım ona karşı. Bekledim ne diyeceğini.

"Şu adamlar falan var ya.."

Kollarımı göğsümde bağlayıp kafamı salladım sinirle.

Jungkook elini ensesine götürdü ve başka tarafa bakarak konuştu.

"Benim evde muhtemelen beni bekliyorlar.. Yoruldum baya.. arkadaşlarımın yakın bir evi de yok ki gideyim..?" bana baktı.

Şunu anlamıştım.

Evden kaçıp bara gelmişti. Çünkü barda tanıştığı bir kızın evine geçip geceyi orada geçirmeyi planlamıştı. Şimdi de ise öyle birşey olmadığından en yakın seçenek olarak beni görüyordu. Çünkü evindeki adamlar onu bekliyordu.

Göz devirdim.

"Yani Jungkook?"

Jungkook konuştu. "Ödeşmiş oluruz"

Kulübeden bahsediyordu. Yada evden.. Bir gün sonra beni çok kaba bir şekilde kovmuştu ve şimdi de evime mi gelmek istiyordu?

"Olmaz"

Kaşlarını çattı ve konuştu. "Ne demek olmaz?"

Sinirli tavrına karşı kaşlarımı kaldırdım yukarıya. Jungkook tavrını düzeltip boğazını temizledi. Başka tarafa baktı ve konuştu.

"Sabaha karşı giderim.."

Ofladım ve yürümeye devam ettim. Birkaç saniye sonra arkamdan geldi ve bana bakmaya başladı.

heart&head ¦ jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin