Bölüm 30

2.2K 221 306
                                    


Merhabalar,,

Kitap çok yavaş büyüyor, lütfen her bölüm için oy vermediyseniz verir misiniz..

Birkaç bölüme oy vermek zor değil, lütfen emeğime karşı siz de desteğinizi gösterin❤️

...

Yazar Anlatımından

Kapının önünde gezip duran çocuk oturmamakta kararlıydı. Yaklaşık yarım saat olmuştu ve hala merakla kapının etrafında dönüyordu.

Umutsuz değildi ama çaresizdi.
Eğer ki ameliyat olumsuz geçerse diye.
Sonuçta bu büyük bir operasyondu. Daha önce o bile hiç ameliyat olmamışken şimdi içerideki kızın nasıl bir durumda olduğunu bile anlayamazdı.

Kapıda biri belirdiği an çocuk olduğu yerde durdu ve ona doğru geleni doktora baktı. Doktor, yüzündeki maskeyi biraz indirirken etrafına bakındı.

"Hastanın refakatçisi-"

"Evet, benim. Hastanın arkadaşı oluyorum. Durumu nasıl?"

Daha doktor konuşmamışken söze atlayan gence karşı hafifçe gülümsedi. Çocuğun endişeli yüzüne baktı ve daha fazla meraklandırmamak için konuştu.

"Hastamız şu an iyi. Zor aşamayı atlattık, şimdi uyanmasını bekliyoruz."

Doktorun konuşmasıyla, genç çocuk öyle bir rahatlamıştı ki rahatça bir nefes alabilmişti. Doktor kafasını eğip gittiğinde çocuk nihayet oturmak için koltuklara ilerledi. Telefonuna gelen mesajları nihayet okumak için aldığında çoktan bir aramayı açmıştı bile.

"Taehyung? Durumu nasıl?"
Karşı taraftan gelen endişeli sesi duyduğunda Taehyung saçlarını karıştırıp rahat bir ses tonuyla cevapladı. "İyi. Ameliyatı iyi geçmiş."

Karşı taraftan aynı rahatlama sesi geldiğinde Taehyung bir süre durup birşey söyleyecek mi diye dinledi fakat ses çıkmayınca kendisi konuştu. "Bu kadar meraklıydın sen niye beni göndermek yerine gelmedin o zaman?"

"Sonra anlatırım. Saol bu arada."
Taehyung duyduğu sese karşı yumruğunu sıktı. Sinirliydi. Şu an onunla konuşan çocuğa aşırı sinirliydi. "Buraya senin için gelmedim. Mina için geldim."
Taehyung ayar veren bir ses tonuyla konuşunca karşısındaki çocukta anlamıştı derdini.

Ama gayet sakin bir ses tonunda konuştu. "Taehyung. Şu an seninle tartışacak durumda değilim."

"Bir daha beni arama Jungkook, çok ciddiyim." Taehyung ciddi bir ses tonunda konuştuğunda kısa bir an sessizlik oldu.

Uzun zamandır arkadaş olan bu ikilinin arası eskisi kadar da iyi değildi. Arkadaş grubundan sevdiği bir arkadaşının ölümünü gördükten sonra birbirleriyle fazla iletişim içinde olmamaya başladılar. Sadece bu değil.

Her zaman görmüşüzdür.
İki yakın arkadaşın arasına bir kız girdi mi o arkadaşlığın tekrar yürümesi zordur.

Bazı arkadaşlıklar vardır öyle bir derindir ki araya hiçbir şey, hiç kimse giremez. Onların arkadaşlığını bozamaz.

Fakat Jungkook ve Taehyung'un arkadaşlığı o türden olup olmadığı belli değildi.

Bunu zaman belirleyecekti.

"Mina'ya değer verdiğin için haber vermiştim ama çok istiyorsan bir daha aramam Taehyung."

Uzun bir süre sonra ikisi de telefonu kapatmayınca Taehyung duruşunu dikleştirdi ve konuştu. "Mina'ya değer verip vermemem seni ilgilendirmez.
Kendi işine bak."

heart&head ¦ jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin