😏
[Vote ve yorumlarınızı alırım, gün aşırı yb atıyorum sonuçta..
değil mi canım okurlarım? :*]Yuna anlatımından '
1 YIL ÖNCE,
19.09.2017
Çarşamba
O gün okulun normal bir günüydü.
11. sınıfa geçişim bana yeni bir heyecan kazandırmamıştı. Aksine kafamı dersten kaldırmıyodum.Kardeşimin okula alışma süresinde onun yanında oluyordum. O yüzden arkadaş bulma konusu önceliğim olmamıştı.
Sınıfımdaki yeni insanların bir azını tanıyordum. Ama yakın bir zamanda, benimle aynı kafa yapısına uyan biriyle arkadaş olabileceğimi
hissediyordum.Sınıf öğretmenimiz kimlerin nereye oturduğunda konuştuğuna ne yaptığına kızmıyordu. Çünkü unursamıyordu.
Sınıfın en ön sırasında oturan bense,
çok iyi dinleyen bir öğrenciydim."Bugün ders işlemeyeceğiz, ilk dersimizden sınıf başkanını ve şu işleri ayarlayalım diyorum."
Herkes sessizce öğretmenim hareketlerini izliyordu. Sınıfım ilk defa sessizdi. Belki de birbirimize yeni yeni alışmaya başladığımızdandı. Sınıfımda 1 2 öğrenci hariç hiçbirini bilmiyordum, sokakta görsem tanımazdım.
Bir el kalktı. Öğretmen söz verince güzel bir kız konuştu gülümseyerek.
"Öğretmenim.. Adınızı söylemediniz. Bize kendinizden bahseder misiniz yada tanışma faslı olmayacak mı?"
Öğretmen elindeki defteri masaya bıraktı ve gözlüğünü düzeltirken konuştu. Gerçekten nazik ve saygılı bir öğretmen olduğunu hissediyordum.
"Ilkokul çocuğu musunuz siz? İsterseniz ayağa kalkın sıra sıra annenizin babanızın ne iş yaptığını da anlatın."
Tamam biraz nazik olmayabilirdi.
"Bu sınıfta saçma sorular istemiyorum şimdi kapayın çenenizi ve soru sormadan beni dinleyin"
Tamam saygılı da değildi.
Hislerim zaman zaman yanılabiliyordu işte.
Öğretmen tahtaya ismini yazdığında o an öğrenmiştim.
"Min Yoongi yazıyordu."Ben Min öğretmen demeyi tercih edecektim.
Ardından kollarını sıvadı ve masaya yaslanarak konuştu.
"Başkan adayları çıksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart&head ¦ jeon jungkook
Fanfiction"Artık okul kurulu başkanı değilsin, kimse kurallarına uymak zorunda değil." "Bunu gerçekten aşman gerek Jungkook.." .... Çatıda başlayan olayın, Yuna'nın sadece bir kabus olarak düşünmesi işleri daha da zorlaştırmıştı...