Bölüm 28

2.2K 227 224
                                    

Biliyorsunuz yorum çok severim bayılırııım.. Bu yüzden,

Oy sınırı : 55
Yorum sınırı : 100

Olduğu zaman yeni bölüm gelecek.

İyi Okumalar Köftelerim,,

"Okul Kurulu başkanı Kim Mina! Alkışlayın arkadaşınızı!"

Pat pat pat!

Etraftan yükselen coşkulu sesler, alkışlar kulağıma dolarken mutlulukla merdivenin basamaklarını önünde durdum.

Müdür ellerini önüne birleştirmiş benim gelişimi izlerken öğretmenler bana gururla bakıyordu. Arkadaşlarıma dönüp baktığımda hepsi bir ağızdan gülümsüyor ve benim adımı söylüyorlardı.

"Yaşasın yeni başkan Kim Mina! Yaşasın!"

Kendimi sanki arenaya dövüşe çıkıyormuş gibi hissediyordum.

Merdivenin son basamağına geldiğimde okuldan çıkan birini gördüm. Yüzünde tutuğu kırmızı güllerle birlikte bana doğru gelirken durmuştu. Yüzünü göremediğim çocuğun kim olduğunu tahmin ediyordum. Ona ben gidecektim. Onun bana gelmesine gerek yoktu.

Müdürü selamlayıp asıl gitmek istediğim kişiye doğru yöneldim. Kalbim sanki patlayacak bir bombaymış gibi atarken nefes nefese kalmış tepeme vuran güneş yüzünden alnımdan terler akıyordu.

Sonunda yanına ulaştım. Geldiğimi hissetmiş olacak ki eliyle tuttuğu çiceği bana doğru uzattı. Yüzünü görüyordum artık.

Mutlu bir şekilde yüzüme bakıyor. Gülümserken iki dişinin uzunluğundan dolayı tavşan gibi gözüküyordu. Gülümsedim ve bana uzattığı çiceği aldım.

"Tebrik ederim.."

Rahatlatıcı sesi... sanki şu an ne kazanırsam kazanayım onun beni tebrik edişini duymak beni hiç bu kadar gururlandırmamıştı.

Buruk bir gülümsemeyle arkamı döndüm ve bana bakan kalabalığa doğru adımladım. Kürsüye çıktım ve önümdeki mikrafona baktım. Evet, şimdi kısa bir konuşma zamanı..
Neşeli suratlara döndüm.

"Evet.. Merhaba arkadaşlar.. Bugün burada.."

"Kim Mina! KIM MINA!"

Tezahürat sesleri çoğaldığı için konuşmam yarıda kesildi. Etrafı sakinleştirmek için elimdeki çiceği kısa bir süreliğine Jungkook'a uzattım. Ve çocuklara tekrar döndüm.

"Başkan Kim Mina! Kim Mina!"

Coşkularına karşı gülümsedim bu yüzden bir kaç saniye onları dinledim.

"Kim Mina en iyi başkan! Kim Mina! Kim Mina! Kim Mina! Kim...-" bir anda oluşan sessizlikten dolayı onlara baktım.

heart&head ¦ jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin