Bölüm 5

3.9K 297 379
                                    


Bol bol yorum istiyorum 👉👈

İyi okumalar :*

Okul çantamı yere atarak koşarak koltuğa atladım. Bugün o kadar yorulmuştum uyuyup bir daha uyanmamak istiyordum.

Aksine Mina eve şarkı mırıldanarak girdi ve ceketini astı. Normal bir ses tonunda konuştu.

"Yuna istersen üstünü değiştir."

Kafamı sallayıp gözlerimi kapattım. "hıhı.." diye ses çıkardım.

Mina koşarak lavaboya gitti ve ellerini yıkadı. Ardından karşı koltuğa oturup ellerini birleştirerek bana baktı.

Gözlerimi kısık bir şekilde açıp ona baktım.

"Ne istiyorsun Mina.." sesim o kadar kötü çıkmıştı ki Mina duymak için kaşlarını çatıp bana baktı anlamaz bir şekilde.

Sonra gülümsedi ve konuşmaya başladı.

"Abla.. Sana birşey söyleyeceğim ama kızmayacaksın."

Ona baktım. Sanırım uyumama izin yoktu. Bu sefer diyecekleri şey yüzünden ne olacaktı acaba.. Hiç merak bile etmiyordum. Susmasını söyleyecektim ama o birşeyi kafasına koydu mu söylerdi.

Yattığım yerden oturur bir pozisyona gelip ona baktım. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım ve ona baktım.
"Yine ne oldu Mina.. Söyle."

Tavrımdan dolayı dudak büktü.
Fakat konuştu. "Senin sınıfındaki çocuk var ya.."

Buyur bakalım..

"Jungkook.." diye tamamladı yüzünde güller açarken.

Ona baktım boş bir ifadeyle. Konuşmaya devam etti bir cesaret alarak.

"Şey biliyorum onunla aranızda birşeyler olmuşt-"

Sözünü kestim.
"Aramızda birşeyler olmadı." öksürünce elimi ağzıma götürdüm. Boğazım ağrıyordu.

Kafasını salladı.

"Herneyse.. Şey o bu aralar bana çok iyi davranıyor. Partide de çok centilmen davranmıştı. Ve şey.. Sanırım çok güzel gülümsüyor ve yakışıklı da.. Aynı zamanda iyi kalpli.. Hemen eskiden neler yaptığını söyleyeceksin ama o değişti. Gerçekten. Ve.. Abla.. Sanırım ben ondan hoşlanıyorum. "

Başıma gelmesinden korktuğum şey gelip kapımı çalmıştı.

Ne tepki vereceğimi bilmiyordum. Ben bunun olmaması için çok uğraşmıştım ama.. Dönüp dolaşıp yine beni bulmuştu.

Tepkimden dolayı meraklanıp sarı saçlarıyla oynarken konuştu.
"Abla.. Şey.. Jungkooktan hala hoşlanmıyorsun değil mi? Sonuçta herşey eskide kaldı.."

Elimi başıma götürüp ovaladım ve biraz bağırarak konuştum.

"Jungkooktan hiçbir zaman hoşlanmadım! Mina kafanda saçma şeyler kurup durma."

Biraz irkilmiş bir şekilde bana bakınca durumu biraz daha düzeltmek istercesine konuştum.

"Jeon Jungkookun 1 yılda değişebileceğini sanıyorsan sana hiçbir şey öğretmemişim demektir. Tanrı aşkına.. Seni ben büyüttüm neden böyle saf olabiliyorsun?"

Yüz ifadesi değişti. Tuhafı. Normalde hiçbir zaman bana böyle bakmamıştı. Hızlıca ayağa kalktı ve konuştu.

"Bana bu yaşıma kadar hep yasak koydun! Hiçbir yaptığım şeyi tebrik etmedin. Hep kötü laflar söyledin. Hala söylüyorsun. Bıktım artık!"

heart&head ¦ jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin