İyi okumalar, bir votenuzu alırım.
1 YIL ÖNCE
24.10.2017
"Yuna'nın nerede olduğunu biliyor musunuz?"
Jeon Jungkook için o gün, bugündü.
Fakat merakla aradığı kişiyi bir türlü bulamıyordu.Uzun bir öğlen tenefüsündeydiler. Yuna okul kurulu başkanı olarak bazı görevlerini yerine getirmesi gerektiğinden derslere girmemişti..
Jungkook kafeteryadaki insanlara soru sorup duruyor etrafa büyük bir heyecanla bakıyordu.
Bugün mutluydu.
O duygularını birazcık geç fark etsede Kim Yuna'yı ilk gördüğü günden beri etkilendiğini içten içe biliyordu. Sonuçta liselilerdi ve böyle etkilenmeler normal birşeydi.
Yuna tam Jungkook'un ideal tipinde bir kızdı fiziğiyle de yüzüyle de
ayrıca iyi kalpli ve güvenilirdi.Heyecanlıydı çünkü ona bugün açılacaktı. Fakat korktuğu ufak birşey vardı. Yuna, Jungkook'un nasıl biri olduğunu öğrendikten sonra onun yüzüne bile bakmaz hale gelmişti. Fakat içten içe biliyordu. Yuna da ona aşıktı. Hem kim Jungkook'u geri çevirebilirdi?
Bugün hava soğuktu da biraz. Yuna soğuk havalarda her zaman hasta olurdu. Jungkook biliyordu çünkü, Yuna kışın sürekli hasta olur ve okula gelmezdi. Jungkook, Yuna'nın hasta olmasını istemezdi.
Jungkook aslında görünüşünden dolayı yanlış bir imaj veren çocuktu.
Kaba, umursamaz, alaycı bir çocuk yerine aslında onun asıl kim olduğunu kimse bilmiyordu. Herkes görmek istediği gibi görüyordu. Dış görünüşünden çok daha fazlası vardı aslında onda.
Sadece sevdiği insanların yanında bu yönünü saklayamıyordu. Gerçi.. Öyle pekte sevdiği bir insan yoktu.
Büyük bir heyecanla merdivenleri hızlıca çıktı. Bakmadığı tek yer müzik odası kalmıştı.
Kolidora çıktığında kapıya hızlıca ulaşmıştı.
Jungkook.. Biraz gergindi.
O normalde böyle şeylere utanacak bir çocuk değildi. Ama şu an kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu. İlk defa olmasa da ikinci defa.
(👀)
Kapının kolunu tuttu ve büyük bir heyecanla bekledi. Ardından gülümseyerek içeriye girdi.
"Hey Yuna-"
Jungkook gördüğü görüntüden sonra ne diyeceğini unutmuştu.
Yüzündeki gülümseme yavaş yavaş soldu. Onun yerine şaşkınlık ve hayal kırıklığı aldı.
Şu an.. O sanki rüya görüyor olabilirdi. Rüya değil belki de kabus.
Ama rüya olmayacak kadar gerçekti bu gördüğü..Jungkook, Yoongi hocasını ve Yuna'yı birlikteyken basmıştı.
Yuna'nın üzerinde sadece siyah bir sütyen vardı. Min Yoongi ise gömleğini çıkarmıştı ve Yuna'nın hafiften morarmış yanağını tutuyordu.. Üstelik ikisi de çıplaktı.
Şu an Jungkook kafasında herşeyi belirlemişti bile.
İkisi de büyük bir şokla ona baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart&head ¦ jeon jungkook
Fanfic"Artık okul kurulu başkanı değilsin, kimse kurallarına uymak zorunda değil." "Bunu gerçekten aşman gerek Jungkook.." .... Çatıda başlayan olayın, Yuna'nın sadece bir kabus olarak düşünmesi işleri daha da zorlaştırmıştı...