Bölüm 25

2.2K 208 153
                                    


İyi Okumalar,

Jeon Jungkook anlatımından,

Partide fazla insan yoktu. En azından benim partilerime göre.

Çok sıkıcı ve gergin bir ortamdı. Arkada çalan müzik, içkiler ve popolarını sallayarak dans eden kızlar ilk defa ilgimi çekmiyordu. Bu sefer başka bir amaçla buradaydım.

Yanımdaki, merkez dışındaki okulda okuyan yeni tanıştığım kız bana bakarken ben genellikle etrafıma bakınıyordum. Henüz aradığım kişiyi görememiştim.

"Burası çok sıkıcı öyle değil mi?"

Normalde olsa cevabına, 'daha sessiz bir yere gidelim mi?' diye sorardım. Ama şu an amacım bu değildi.

Kulağına doğru eğilerek konuştum. "Nana'nın en net görebileceği yer burası."

Geri çekildiğimde kahverengi saçlı güzel kız somurttu ama fazla da bozulmadı. Dudaklarını bükse de moralini bozmayı bir elini bacağıma koyduğunda ona baktım. Bakışları  dudaklarıma kaydı. "Neyi bekliyoruz ki? Nana buralarda bir yerlerdedir.."

Daha fazla cazibeme karşı duramaz gibi görünüyor..

Sırıttım ve kızın dudaklarına yapıştım. Bir elimi kafasının arkasına koyup onu kendime doğru daha çok çektim.

Oturduğu yerden kalkıp kucağıma oturduğunda boşta kalan ellerimi kızın fazla ince olan beline götürdüm.

Şu an Nana için çok güzel bir manzara çıkarıyor olabilirdik.

Neden bunu yapıyordum?

Çünkü bu sabah kantindeyken şu an öptüğüm güzel kız ve eski erkek arkadaşı kavga ediyordu. Araya ben girmeseydim kızı rahat bırakmayacaktı.

Ama bu sefer de kız başıma sarmıştı. Teşekkür edip gideceğini sanarken beni tanıdığını söyleyip sohbeti uzatmıştı.

Güzel kızlarla sohbet her ne kadar hoş olsa da başka bir şekilde anlaşmak bana daha yatkın geliyordu.
Adının Tzuyu olduğunu öğrendiğim kız, erkek arkadaşının onu aldattığını söylemişti.

Peki erkek arkadaşı kimle mi yatmış? Benim güzel, sürprizli kız arkadaşım Nana ile..

Üzüldüm mü? Öyle bir duyguya sahip olduğumu sanmıyorum.

Tzuyu intikam için bana sığındığında bana her ne kadar çocukça birşey gelse de bu gece yapacak başka eğlenceli birşey bulamamıştım.
Bu yüzden Nana'nın evindeki partisine gidip ona başka bir kızla görünmek daha cazip geldi. Hem de ondan daha güzel bir kızla.

Jeon Jungkook'u aldatabilecek bir kız varsa, daha kötüsünü görecekti.

Ikimiz de fazla kaptırmış olacağız ki telefonuma arka arkaya gelen mesaj götümü titretip duruyordu. Durdum.
Tzuyu'yi sakince elimle iterken sorgular bir şekilde bana baktı.

heart&head ¦ jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin