[👀👀]
Fotoğraftaki çocuk kim ki 👀
(Yb geç atacaktım ama dayanamadım, kurguyu çok seviyorum bilmem kaçıncı yazışım)
1 YIL ÖNCE,
24.10.2017
"Jeon Jungkook bu yaptığın adice birşey! İki kez düşünmelisin!"
Jungkook sinirle kızın tutan kolunu ittirdi. Jungkook gayet net düşünmüştü. Aklına birşey sokarsa da yapardı.
Merdivenleri çıkmaya devam ederken kız tekrar Jungkook'un kolunu tuttu ve durdu.
"Bunu yapamazsın! Hem sen neye karışıyorsun!? kimsin ki!"
Jungkook ani öfkeyle arkasını döndüğünde kızı ittirmiş bulundu.
"Kapa çeneni artık!"Kız merdivenden yuvarlanırken jungkook bunun geleceğini düşünmemişti. Korkuyla gözleri büyüdü. Bir adım atacakken yerinde sabit kaldı.
Yerdeki kızın çizilen dizinden hafiften kan aktığında kız sadece nefretli bakışlarını Jungkook'un gözünün içine dikmişti. Gözleri dolan kızın çenesi titredi.
Jungkook arkasını döndü. Umursamadı. Merdiveni adımlamaya devam ederken arkasındaki sesle durdu.
"Eğer söylersen.. Seni bu okuldan attırırım!"
Jungkook atacağı adımda durdu. Arkasına bile bakmak istemedi. Kızın bunu söyleyecek kadar düşmemesi için içinden yalvarmıştı fakat kız ne dediğinden emindi.
"B-ben.. Ben okul kurulu başkanıyım. K-kimse senin sözüne inanmaz. Ama benim bir dediğimle kendine yeni okul arıyor olursun!"
Yuna ilk defa kekeliyordu.
Jungkook bu sözleri duymak kalbini derinden yaralamıştı. Az önceki gördüğü görüntüyü unutmuştu bile en yıkıcısı bu olmuştu.
Jungkook arkasını döndü ve gözlerine düşen saçlarının ardından kızın suratına baktı. Yuna yerde duruyordu ve öyle bir öfkeyle bakıyordu ki bu Jungkooka ağır gelmişti.
Yuna gözyaşlarının ardından utanmadan tehdit etmeye devam etti.
"Babanın nasıl biri olduğunu biliyorum. Bu sefer sadece sırtındaki yara izleriyle kurtulur musun sanıyorsun?"
Jungkook elini yumruk yapıp sıktı. Eli titriyordu. Sinirliydi ve o sinirlendiğinde kendini hiçbir zaman tutmazdı.
Ama bunu değer verdiği biri söyleyince ikinci en büyük hayal kırıklığını yaşamıştı.
Yuna'nın asla böyle şeyler diyeceğini bekleyemezdi. Belki de onu gözünde çok fazla büyütmüştü. Diğer kızlardan farklı olduğunu sanmıştı.
Yuna ayağa kalktı ve üstünü silkeledi. Jungkook, Yuna'nın onca çene israfına karşı sadece acırcasına gülümsemişti.
"Tam bir umutsuz vakasın"
Ardından yapacağı şeyden emin adımlarla merdivenleri çıkıp oradan uzaklaştı.
Jungkook insanları çabuk silebilen bir insandı. Aynı Kim Yuna gibi..
O ikisi birbirini kolayca silmişti. Bu yönden belki de benziyor olabilirlerdi.
Birbirlerinden sonsuza kadar nefret edecek olmaları gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart&head ¦ jeon jungkook
Fanfic"Artık okul kurulu başkanı değilsin, kimse kurallarına uymak zorunda değil." "Bunu gerçekten aşman gerek Jungkook.." .... Çatıda başlayan olayın, Yuna'nın sadece bir kabus olarak düşünmesi işleri daha da zorlaştırmıştı...