Bölüm 31

2K 191 794
                                    


1 hafta sonra :

Mina Anlatımından,

"Çantanı hazırladın mı?"

Kırmızı yeni kokan atkıyı boynuma dolarken kafamı ona döndürüp konuştum. "Hazırım" Onaylar bir şekilde elimi de kaldırıp gösterince kafasını sallayıp kıyafetlerimin bulunduğu torbayı aldı.

Rahatça bir nefes verdim. "Sonunda evime gidiyorum!" gülümseyerek masaya doğru ilerledim.
Masada duran telefonumu alacakken arkamdan bir bedenin vücudumu sarmasıyla duraksadım.

Belimde birleşen ellerini gördüğümde başını da omzuma koymuştu. Gülümseyerek birkaç saniye öyle kaldım.

"Bu kadar uzun kalacağını bilmiyordum.. Hastane seni boğmuş olmalı." Dedi kısık ve ses tonunun aşırı seksi olduğunu düşündüğüm adam.

Ona doğru döndüm ve ellerimi onun boynuna sardım. Göz göze geldiğimizde gülümseyerek konuştum. "Eğer sen olmasaydın gerçekten boğucu olabilirdi."

Dediğim şeyle gülümsediğini görünce ufak tefek iltifatların onu yumuşattığını biliyordum. Gülümseyip ondan geri çekildiğimde masadaki telefonumu aldım ve gelen mesaj var mı diye baktım ki evet, vardı.

Tam da beklediğim kişidendi.

Jeon Jungkook

Bugün çıkıyorsun değil mi?

Kim Mina

Evet Jungkook.

1 haftadır gelmeni bekliyorum neden hiç gelmedin? Bir mesaj da atmadın, gerçekten beni meraklandırdın.

Jeon Jungkook

Halletmem gereken bir iş vardı.

Oda numaran 319 değil mi?

Mesajına cevap verecektim ki Taehyung'un aniden telefonumu alıp kapatmasıyla kaşlarımı çatıp ona baktım. "Gitme vaktimiz geldi Mina."

"Tamam, telefonumu verir misin?" Dedim sesimi biraz daha sakin tutmaya çalışarak.

Bu çocuk bazen sinirimi bozabiliyordu. Ama onun haricinde yakışıklıydı, sonuçta.

Telefomunu alıp arkasına saklarken konuştu. "Jungkook'la neden hala konuşuyorsun?"

Bunu soracağını bildiğim için cevabımı hızlıca verdim.
"Çünkü o benim arkadaşım."

Tek kaşını kaldırıp bana bakarken ikna olmamış gibi duruyordu. Göz devirmemek için zor durdum ve her zamanki taktiğimi uygulamak için parmak uçlarıma kalktım ve onu öpmek için dudağımı uzattım. En iyi sakinleştirme ve konuyu geçiştirme yolu bu oluyordu çünkü. Dudaklarımı dudaklarına değdirecektim ki kapının çalınmasıyla duraksadım.

Hemen geri çekildiğimde Taehyung'ta afallamıştı. Kimin geldiğini görmek için kafamı uzattığımda kapı açıldı. Ve elinde çiçeğiyle, hiçbir zaman bu kadar şık göremediğim çocuk gülümseyerek kapıda belirdi.

heart&head ¦ jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin