1 YIL ÖNCE
O gün,
Çocuk ağlayarak kızın önünde eğilip ellerinden tutmuştu. Hıçkırara hıçkıra ağlıyordu. Kız bu görüntüye daha fazla dayanamayarak çocuğun ellerinden kurtuldu.
"Git artık rahat bırak beni aptal herif!"
Kız korkuyla koşmaya başlayınca çocuk arkasından gidişini izledi. Orada durup onun gitmesini izleyemezdi. Kalbi daha da acırdı. Bu yüzden yerden kalktı ve koşarak kızın peşinden gitti.
"Mina!"
Kız daha hızlı koşmaya başladı. Çocuğun arkasından koşması onu korkutmuştu. Karanlık binanın içersininde nereye gideceğini şaşırdı. Alt kata inecekken yönünü şaşırıp üst kata doğru çıkmaya başladı.
"Gelme peşimden! Gelme dedim!"
Kız korkuyla çığlıklar atarken arkasındaki çocuk daha da hızlandı."Mina, lütfen beni bir dinle! Ne olursun!"
Mina öyle korkuyordu ki nefes nefese kalmıştı merdivenleri çıkarken. Kalp rahatsızlığının olması ise şu an en şanssız durumdu.
En üst kata çıktığında artık gidebileceği bir yer yoktu. Daha fazla koşamazdı, çok yüksek atan kalbi onu engelliyordu.
Çocuk merdivenlerin başında gözüktüğünde yapacağı tek şey önündeki kapıyı açıp çatıya gitmekti.
Daha fazla nereye kaçabilirdi? Köşeye sıkışmıştı.
Korkuyla kapının arkasında durdu. Hava öyle soğuktu ve karanlıktı ki şimdiden bir titreme gelmişti. Mina etrafına baktı. Bir ses duymuştu. Ayak sesi.
Ama aldırış etmedi şu an kapıyı sıkıca tutmaya çalışıyordu.
"Defol git yalnız bırak beni!"
Çocuk kapıyı ittirmeye çalışınca Mina zorlandı.
"Mina sana zarar vermeyeceğim neden bana böyle davranıyorsun! Aç kapıyı lütfen konuşalım."
Mina ağlamaya başladı. Bu saatte okula yalnız başına gelmesi doğru bir karar değildi. Bu çocuk yüzünden başına bela açılmıştı.
Kapı açıldığı an Mina yere yığıldı. Çocuk içeriye girdi ve yere düşen kıza korkuyla baktı.
" Mina iyi misin? Gerçekten özür dilerim.. Ben bunu yapmak istememiştim."
Çocuk yere eğilip kızın sırtına dokunduğunda Mina koluyla onu ittirmeye çalıştı fakat çocuk dengesini sağlayamayarak kızın üstüne düşünce Mina çığlık attı.
"Bırak beni! İmdat"
Arkadan birkaç ayak sesi geldiğinde Mina çocuktan kurtulup geriye doğru süründü.
"Bırak onu! Kız bırakmanı söyledi"
Bir ses gelmişti, erkek sesi.
Arkadan çıkan çocukla Mina yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart&head ¦ jeon jungkook
Fanfiction"Artık okul kurulu başkanı değilsin, kimse kurallarına uymak zorunda değil." "Bunu gerçekten aşman gerek Jungkook.." .... Çatıda başlayan olayın, Yuna'nın sadece bir kabus olarak düşünmesi işleri daha da zorlaştırmıştı...