Bölüm 12

2.6K 208 236
                                    

3 Ay Sonra,,

.

CACODEMONOMANIA

Bedenin, şeytani ruh sayesinde ele geçirildiği büyüdür. Ruh kendine uygun bedeni bulduğu an o bedene sıkışır ve hayatı boyunca o bedene sahip çıkmak zorundadır. Ruh kendinden başkalarını da fark edebilir. Eğer bir bedende sıkışıp kaldıysa o bedenin daha önceki tüm suçlarını kendisine üstlenir. Amacına ulaşana kadar...

Kitabın son sayfasında ( 312.)
sonunda aradığımı bulmuştum.

Bir ay önce aldığım bu kitabı nihayet bitirebilmiştim.

Kitap okumayı seven insanlar bu kitabı 5 günde bitirebiliyorlardır.

Benim aksime. Belki daha da erken?

Elimdeki kare not kağıdını da sayfaya koydum ve kitabı kapattım.

3 ay geçmişti. Kendi bedenimi tam karşımda gördüğüm o günden beri..

Sonrasını hatırlamıyordum.

Hayır gerçekten hatırlamıyordum. Sadece yatağımda kendimi uyurken bulmuştum.

Ve o günden bu yana her gece aynı kabusu görüyordum.

Karanlık bir yer, 5 tane siyah giyinen adam birisini öldüresiye dövüyordu ve o kişi de ölmemek için yalvarıyordu.

Aynı kabusu görmek artık korkmamamı sağlamıştı.

Bu 3 ayda ben hala yaşıyordum. Mina olarak. Okulu dondurmuştum, gitmemiştim. Ayağımın hala kırık olduğunu bilen okuldan rapor almak zor olmamıştı.

Bu süreç içerisinde herşeyin çözdüm. Öyle sanıyorum yada..

1 ay önce Markla buluşmuştum. Çünkü o bu durumu anlayan ve bilen tek insandı. Her ne kadar kafası iyi çalışan biri olmasa da ondan çok şey öğrenmiştim.

Ve bana bu kitabı vermişti. Ona da bir teyze vermiş. Yani hastanede tanıştığı bir arkadaşıymış..

Kitabı eve getirdiğimde içinden bir not çıkmıştı. Kare şeklinde beyaz bir kağıt ve içinde,

"Sus Almas seran destrozadas. Lucharas solo. Se veran morir unos a otros"

Yazıyordu.

Bu kağıdı, eminim ki bir iki kez çöpe atmıştım. Ama kitabın içinde tekrar tekrar gördüğümde aslında atmadığımı fark etmiştim.

Anlamadığım bir dil ve anlamadığım kelimeler derken ben bunun artık ne demek olduğunu biliyordum.

"Ruhlarınız paramparça olacak, birbirinizin ölümünü izleyeceksiniz"

Eski büyü kitaplarında sıkça kullanılan bir dil, İspanyolca.

Kitapta yazılana göre,


".. Bu değişim ölmeden önce bir ruhun getirmesi gereken görevin henüz bitirmediğinin ve bitmeden gidemeyeceğinin anlamına gelmektedir. Bu iş ömrünün sonuna kadar beden değiştirerek devam edecektir.

..Monialar asla pes etmezler, intikamlarını almak onlar için bir sonraki beden demektir..."

Bir intikam peşinde değildim.

heart&head ¦ jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin