Tarihlere dikkatli bakın.
1 YIL ÖNCE26.10.2017
"Jeon Jungkook'un babası okula gelmiş, duydun mu?"
"Gerçekten mi? Neden ki?"
"Bilmiyorum şu ana kadar yaptığı tüm bokluklar gün yüzüne çıkıyor herhalde"
"Umarım babası onun bu sefer akıllanmasını sağlar!"
"Ne dediğinin farkında mısın? 1 hafta önce Jungkook'u övüp duran sen değil miydin?"
Sarı saçlı kız aynasına bakarken kaşlarını çattı ve konuştu.
"Onu hiç övmüyordum! Ayrıca sessiz ol ablamın kulağına giderse beni gebertebilir."
Karşısındaki kahverengi saçlı kız kantine doğru baktı ve ardından sağını solunu kontrol edip gülümseyerek konuştu.
"Ne oldu bakalım aranızda?"
Sarı saçlı kız göz devirerek sesini normal tutmaya çalışaraktan konuştu.
"İşte öyle, takıldık bir günlüğüne.."
Kahverengi saçlı kız gözlerini patlatarak konuştu. "Kim Mina! Sen hayatımda gördüğüm en sinsi kızsın! Bir dakika ablan da ondan hoşlanmıyor muydu? "
Mina kaşlarını çatıp sinirlenmiş bir şekilde konuştu.
"Yok öyle birşey! Arkadaştılar onlar, zaten son çıkan olayı biliyorsun. Ablam Jungkook'un yüzüne bile bakamaz hale geldi." biraz rahatlamış gibi söylemişti bunu Mina.Birkaç dakika sonra tekrar konuştu.
"Jungkook o geceden sonra yüzüme bile bakmadı ama. Ne aradı ne de mesaj yazdı. Ben o kadar kolay görünen bir kız mıyım Hei?"
Hei kaşlarını çatıp konuştu arkadaşını desteklerce. "Hayır tabiki! Bak ne diyeceğim. İlk adımı o atmalı diye bir kural yok ki. Bence sen bir adım at belki utanıyordur."
Mina kaşlarını yukarı kaldırıp bilmiş bir tavırla konuştu sarı saçlarını arkaya atarken.
"Jeon Jungkook? Ve utanmak? Aynı çocuktan mı bahsediyoruz?"
Hei'de saçmaladığını fark etti. Mina'nın omzunu sıvazlayıp konuştu.
" Sen yine de bir şansını dene derim. Bu afet kaçmaz çünkü."
Mina dudağını ısırdı ve arkadaşına gülümseyerek baktı.
Umarım bunların hiçbiri ablasının kulağına gitmezdi.
...
Yuna gözyaşlarını sildi. Bundan sonra ağlamamaya kararlıydı.
Hiçbir zaman!
Kafasını koyduğu yerden kaldırdı ve manzaraya baktı. Bazen okulun çatı katına girmek yasak olsa da Yuna okul kurulu başkanı olduğundan ona bazı kıyaklar olabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart&head ¦ jeon jungkook
Fanfic"Artık okul kurulu başkanı değilsin, kimse kurallarına uymak zorunda değil." "Bunu gerçekten aşman gerek Jungkook.." .... Çatıda başlayan olayın, Yuna'nın sadece bir kabus olarak düşünmesi işleri daha da zorlaştırmıştı...