Bölüm 15.
Yazardan.
Barlas'ın esrarengiz ölümü ardından tüm ülke derin bir şaşkınlıkta boğuldu.
Yapılan bu cinayetin şüphelisi belli değildi. Elbette her zihnin içerisinde bir isim vardı. Fakat kimsenin söylemeye cesareti yoktu.
Polisler yeni bir dosya açtılar.
Altındağ Cinayeti.
Sitede oturan herkes şüpheliydi onlara göre. Egemen amir hayatlarına bu sebeple girmişti artık.
Barlas Dinçer'in tüm serveti karısı İrem Alacahan'a kalırken, İrem tüm serveti vakıflara bağışladı.
Altındağdaki Dinçer malikanesini kilitleyip kapattı.
Bahçesindeki çiçekler çürüdü..
İrem Alacahan Barlas'ın iyi anılmasını istemedi. İsteyemezdi.
Kötü ruhunu ortaya serecek bir skandal çıkarttı ortaya. Ardından açıkladı.
Böyle bir adamın soyadında kalamam.
Bu kadardı işte.
Aksi bir cümleyi kimse dökemezdi dudaklarından. Döktürmezdi.
Ve bir deprem daha olmuştu Altındağda. Daha doğrusu ülkede.
Murat Alacahan geri dönmüştü.
Ölü bildikleri adam aniden çıkınca karşılarına dilleri tutulmuştu.
Basın aklını yitirir her gününü holding önünde geçirirken kısa bir açıklama yapıldı.
'Harzemşah'lar tarafından adi bir komplo kuruldu.'
Bu kadardı.
Kimse fazlasını soramadı.
Aslanın geri döndüğü anda sırtlan infaz edilmişti.
Ailenin gönlüne bir bahar çökmüştü aniden. Deniz gözlerden uzak sevgilisini beklerken geri dönüşünün planını yapıyordu sinsilikle.
Barlas'ın ailesi perişan ülkeyi terk ederken bir tek Vural kaldı.
Vural Dinçer.
Yemin etti hısla. Alacaktı kardeşinin intikamını. İrem'in en sevdiğini alacaktı elinden.
İrem Barlas'ın ölü bedenini gömülene dek izledi. Ömrünün beş yılını çalan adamın toprak altına gömülmesini izledi.
Huzur buldu.
İrem Alacahan kudretinin kaynağı olan Murat Alacahan'ı yeniden bulduğu için.. Günden güne iktidarını güçlendirdi.
Herşey eskisi gibi olmak isterken.. Olurmuydu sahiden?
Kardeşinin ölüsünü kollarına alan bir abi.. İzin verir miydi buna?