4.Deo

417 25 0
                                    

OOOO BOZE ZASTO MI SE CINE TAKO SAVRSENI?!

Ma sta mi se to desava?!

Jedan od njih mi je posebno zapao za oko.O,ne...to je..to je...Y-Yongi..Oh,zao mi sto moram to da priznam,ali na neki nacin mi se..s..svi..svidja?!Nemoguce!

Moje razmisljanje je prekinuto glasnim vikanjem i urlanjem koje je dolazilo od Hyun i Iseul.Pa,nadam se da ce moje usi ostati zive i zdrave.

Ponovo sam se duboko zamislila.Celo vreme sam gledala u Yoongija.Kada bi bacio pogled na nas,sto naravno,nije cesto radio,topim se.Uh,sta mi radis zivote!

Samo jedva cekam vreme kada ce se ovaj koncert zavrsiti,jer vise ne mogu da izdrzim.Obuzela me Yoongijeva ljepota,on je stvarno S A V R S E N! I ne krijem to.Ali,ako kazem to Iseul,sto je jos gore ako kazem Hyun,poludece od srece,tako da cu da precutim moju zaljubljenost na neko vreme.I tako,prolazile su pesme,Hyun i Iseul su vristale,kao i ostali.Ziva jesam,usi nisu.

Kraj koncerta,hvala Bogu.E sad konacno mogu da idem kuci i da legnem da se odmorim i spavam kao top.Ali,ne.Umesto da kao i svaki normalni fanovi izadjemo iz sale,Hyun je nesto dospelo u glavu.

"Pratite me,sakricemo se negde." rekla je tiho tako da je niko ne cuje,ja sam stajala onako izbezumljena i nisam mogla a da se ne protivim njenim razmisljanjem.

"Znaci jos jedna preskocena terapija Hyun.Zasto to opet radis?Pa jesi ti normalna?!" rekla sam sva zacudjena i uplasena razmisljajuci sa kakvim sam ja budalama otisla na koncert.

"Samo me pratite,ou vidi eno tamo.Hajde,brzo!" rekla je jos tise.Dok meni nista nije preostalo nego da ih pratim.Sakrile smo se,uf,u sta su me uvalile.Ubrzo nakon toga usli su neki nabildani ljudi i pogledali ima li koga u sali.Samo su preleteli pogledom i izasli napolje.Pa,bas se brinu za ove momke kako mogu da vidim,sigurno.I tako smo ostale zakljucane.Ja sam samo pratila sta rade Hyun i Iseul,pa smo tako dospele do njihove svlacionice (ujedno i mesto za sminku i frizuru,samo sam zaboravila kako se zove).I,koga smo docekale ispred.Pa,verovali ili ne,to je bilo obezbedjenje.Srecom,nismo im prilazili nego smo ih samo spijunirale.Sta je to ovog puta dospelo u glavu nasoj ludoj Hyun.Pa,ona se organizovala i na sve je mislila,pa je zato ponela neku odecu koju smo sve tri obukle,a naravno ja sam se tome protivila,ali nekako su me teskom mukom nagovorile.Pogadjajte,u koga smo se maskirale?Pa u cistacice.Kako li joj je to palo na pamet.Ona se bas spremila za ovaj koncert.I krenule smo tako cistiti,ako bi se to moglo nazvati ciscenjem.

"Ou,pa cao momci.Ne obracajte paznju na nas,mi samo obavljamo svoju duznost,moramo da ocistimo svlacionicu od BTS-a.Pa ako nam dozvolite..." rekla je opicena Hyun.I jos misli da ce da nas puste,ludaca.

"Samo izvolite!" rekao je jedan od njih dok je drugi sve vreme buljio u nas kao da hoce da nas pljasne.I tako smo mi "cistile",a ja,naravno,nisam mogla bez svog gucci kaisa,pa sam ga samo stavila na neke bele hlace koje mi je Hyun dala.I odjednom mi je jedan od momaka prisao,blenuci u moj kais i prozborio ovo.

"Aaa,pa ja imam istii takav!" rekao je uzbudjeno.

A Iseul je celo vreme gledala u mene i njega sa izbecenim ocima.Ah,da,to je Taehyung,ljubav Iseulinog zivota.

"A,zanimljivo." rekla sam sa laznim osmehom,dok mi je on uzvratio osmehom od uha do uha.Jaaaako je kjut.

Nekom misicavom liku je Hyun posebno zapala za oko.A,mislim da mu je ime Jungkook.Ali,on se njoj ne svidja,njoj se svidja Jimin.Ou,ma koga ja zavaravam,ona bi se otopila i na samu pomisao kada bi se s nekim od njih smuvala.

Cula sam neke zenske glasove kako pricaju sa obezbedjenjem na vratima...












Hajj,novii dioo.Nadam se da vam je zanimljiv i da vam se svidja.Sto se tice kombinacija od Hyun i Iseul i sminke,necu postavljati,jer mislim da je malo previse.Pa,ukoliko vam se svidja ostavite vote i komentar.Cujemo se u sledecem.

|Forever with you|  °završena°Where stories live. Discover now