25.Deo

267 11 2
                                    

Hyun P.O.V

Na vrata uleće Ema sa maramicom u ruci.

"Izvoli.Izvini što se malo osušila,valjda će da posluži." rekla je sa osmehom na licu.Ona stvarno hoće da joj opalim šaku.

"Ma,nema veze." kako nema veze Hyun,kako?!Srećom,izlazim danas.Tako da hoću što brže da odemo odavde.

"Hajde." rekla sam.

"Šta?" upitao je Jungkook.

"Hajdemo kući."

"Odmorila si se?"

"Jesam." klimnuo je glavom,ja sam ustala sa onog kreveta.Pokupili smo svoje stvari i izašli napolje.Pričali smo o potpuno nebitnim stvarima.Sve dok se Ema nije ubacila i započela svoju priču.

"Ti baš znaš da biraš momke Hyun." mislim da je mislila na Shou-a.Jimin i Jungkook su im ispričali celu situaciju.

"Da li je to neka uvreda za Jungkooka?" Yoora,ubiću je.Ema je na to samo ućutala,uozbiljila se i nastavila da hoda kao malopre.Pogledala sam Yooru onim pogledom "Ukrašću ti milku iz frižidera." na šta je ona odmahnula glavom i djavolski se nasmejala.Nastavili smo put.Emi je u trenutku zazvonio telefon,odmakla se i javila.Dugo je zaostala.Kako joj se ne osuše usta.Blabla,završila je i pritrčala nam.

"Ko je to bio?" upitala je Iseul.Nju baš sve zanima,ali ju volim,hehe.

"Samo moja sestra." kada već laže,neka se to ne primećuje,ali baš me briga ko ju je zvao i s kim je uopšte u kontaktu.Pa,ona se stalno smeje,kako ju ne zaboli vilica od te da kažem veoma česte pojave.

Aali se baš lepo smejee.Ne Hyun!Ti imaš lepši osmeh od nje!

I evo nas,nakon duge šetnje,konačno smo stigli mojoj kući.Uhvatim kvaku kad ono vrata umalo da ne spadoše na mene.

"Šta se ovde dogodilo?" upitala sam ih dizajući obrvu.

"Za tebe smo to uradili." rekao je J-Hope smejući se.

"Za mene?O duše.Kako divno iznenadjenje,imam vrata koja me umalo nisu osakatila.Hvala vam ljudi!" rekla sam.Smejali su se.Koji sam ja komičar.

"Pozvaćemo nekog majstora da to popravi." rekao je Jin.

Nakon tog smo ušli unutra.Imala sam mnogo dragocenih stvari,ako ih Ema dograbi sebi,gotova je.Ekipa je sela na kauč,a ja sam im donela sokove.Valjda im nije istekao rok.Hehe.

"Hyun,mogu li do WC-a ako nije problem?" upitala je Ema sa osmehom na licu.Kako nikad ne skida taj osmeh,ta cura se uvek smeje.

"Možeš.Ne želim da moj kauč nastrada." rekla sam sa osmehujući se.A,kako bi bilo da da uzmem onaj nož preko puta mene i odsečem joj glavu?Uf,tata je rekao da ga ne diram,ne smem.Šta je to tako posebno u njemu,ja ne znam.Ovu Emu je baš poteralo,šta ako mi začepi WC šolju?Nema veze,mislim ima,ma šta mi je.22h,sedimo i gledamo horor.Ema se konačno vratila iz WC-a.

"Eh,i ova torbica,stvarno je nekada naporna." rekla je.

"Ou,horor.Može!" reče i to,sede izmedju Jimina i mene,ma ima da je se ja jednog dana dočepam i očerupam je kao kokošku.Ali,pazi ovo,ja sedim pored Jungkooka,Iseul pored Taehyunga,a Yoora,ona je opasna.Sela pored Yoongi-ja,ili beše Yoongi kod nje,videćemo.Samo sam ovu scenu čekala,Iseul se pribila uz Taehyunga,a on se samo smeši,dobro si krenula devojko.Yoora ima onaj hladni pogled i boli ju uvo za svetom.Ema,uh ta devojka,još je uhvatila Jiminovu ruku,stegla je,jače ne može.A ja?Ja sam nagela svoju glavu na Jungkook-ovo rame,malo mi se spava,a usput malo i Emi da napakostim.Još me usput i zagrlio.Kako je samo divno biti pored njega i u njegovom toplom zagrljaju.Osećam se kao da sam slobodna,kao da sam leptir koji trenutno,zajedno sa ostalim,leprša u mom stomaku.Samo ne razumem zašto Yoora ništa ne pokuša sa Yoongijem.Onaj njen dečkić iz vrtića,to je zapravo bio on,ja ga se sećam,ali ona ne.Šteta.Neka se nekad povere jedno drugom,pa će tako shvatiti.O njemu mi je Yoora pričala u prvom razredu,tada smo postale najbolje drugarice.Pamtiću taj dan i za 50 godina.

Pa,film je gotov.Već je ponoć.Vreme je baš brzo prošlo.

"Pa vidi koliko je sati,mi moramo da idemo." rekao je Namjoon.Ostali momci su se složili,uzeli jakne,a mi smo se pozdravile sa njima.

"Do sledećeg puta,malena." rekao je Jungkook na šta sam se osmehnula i mahnula im.Što se tiče vrata,danas smo pozvali majstora koji ih je namestio.Kao nova,dobro ne baš doslovno,ali približno.Ne bih baš smela sama da spavam,moji nisu kod kuće.Yoora i Iseul će ostati,ali Emu sigurno neću pustiti da spava ovde u mojoj kući.Samo kako ću da je isteram,a da ne sazna da gajim mržnju prema njoj?











Zdravo.Evo novog dela.Ako želite ostavite com,vote i follow.Hvala što čitate.Ly all

|Forever with you|  °završena°Onde histórias criam vida. Descubra agora