Jungkook P.O.V
Nakon sto sam istukao onog lika,pozvao sam policiju i oni su ga nakon mog ispitivanja uhapsili na par meseci.Ubio bih ga da to ne bi snosilo posledice.Ali sada,ne mogu da opisem svoju srecu zbog tog sto smo pronasli Hyun.Gubio sam svaku nadu da cu je vise ikada videti ili cuti,ali sada,kada je vidim ovde ispred sebe,zivu,kako spava,osecam se kao najsrecnija osoba na svetu.
*flashback*
"Cuvajte Hyun.Necu je pustiti i ostaviti tako lako" to su bile rijeci koje je Shou izgovorio.
*end of flashback*"Hyun,ne bih mogao da nastavim zivot bez tebe.Od one veceri,na koncertu,shvatio sam da si ti posebna.Za tako kratko vreme,zauzela si posebno mesto u mom zivotu,u mom srcu.Ne znam sta ti osecas prema meni,zelim bar da ostanemo prijatelji za ceo zivot.Ako ti se ikada ista lose desi,ja cu biti tu da te cuvam.I kada bi te svi iznenada ostavili,ja bih ostao i bio tu,uz tebe.Volim te,malena." kada bih bar mogao da joj kazem to kada bude budna,kada bi mogla to da cuje.Ali ne,nije pravi trenutak za to.Sacekacu jos,a onda cu sva svoja osecanja da joj priznam.Ne mogu vise to da drzim u sebi,zelim da zna sta osecam prema njoj,pa makar se i zbog toga manje druzila i komunicirala sa mnom.
"Jungkook,evo,doneo sam." rekao je Jimin noseci tacnu sa hranom i casom soka.Pruzio mi ju je,a ja sam ju stavio na sto.To je bilo za Hyun.Doktor kaze da duze vreme nije unosila hranu u sebe i da joj je svakako potrebna.
Tako smo Jimin i ja sedeli u tisini cekajuci da se Hyun probudi.Samo bi poneko glasno vikanje ljudi u hodniku prekinulo tu tisinu.
"A Jungkook.Zaboravili smo da javimo ostalim.Pa oni idalje traze Hyun.Haha!" rekao je Jimin.Nasmejao sam se,a potom je Jimin uzeo telefon,okrenuo Yoorin broj,te ju pozvao.
"Jimine,molim te reci mi da imas neku informaciju o Hyun!"
"Ne.Zvao sam da ti kazem da smo upravo u bolnici..." stari saljivdzija.
"M-molim?!Zasto?"
"O pa...nasli smo Hyun.."
"Tupsonee!Emaaa!Da li je okej?!A jel ju povred..."
"Da,da sigurno.U bolnici smo blizu njenog omiljenog restorana..Valjda znas gde je,hehe."
"Znam budalo!"
Time je razgovor zavrsen.Shvatio sam da Hyun bas dugo spava.Delimicno sam zeleo da je probudim i konacno razgovaram sa njom nakon ovih par dana,ali u drugu ruku sam zeleo da bude odmorna i da ne bude mrzovoljna.
Hyun P.O.V
Kakva je ovo zgrada?!Sta ja radim ovde?!Ruke su mi krvave,a pistolj je u njima.Ispred sebe vidim Shou-a,obliven krvlju,lezi na zemlji.Odmah pored njega stoji Jungkook.Sav u ogrebotinama,modrice skoro po citavom telu.Hocu da odem do njega,ali ne mogu.Ubrzo stize policija.Hapsi me i uvodi me u njihov auto.Jungkook sedi na mestu suvozaca.Pretpostavljam da smo se uputili ka policijskoj stanici.Uhapsena sam,trunucu u zatvoru?!
Budim se sva mokra,to je znoj.Fuj.Kakav je ovo san uopste?!Pored mene se nalaze Jimin i Jungkook,pognutih glava.U trenutku,Jungkook baci pogled na gore,ugleda mene,a potom mu se pojavi preveliki osmeh na licu.Potapse Jimina,verovatno u znak da sam se probudila.U tom trenutku,kao naruceni,na vrata ulecu Yoora i ostala ekipa.Ugledaju me i pritrce mi sa velikim osmehom na licu.Sada svi bulje u mene kao da umesto mene vide letecu kravu,a ne jednu najobicniju devojku,Hyun.
Zdravoo.Evo novog dela.Ostavite com,vote i follow ako vam se svidja.Cujemo se u sledecem delu.Ly all
YOU ARE READING
|Forever with you| °završena°
RomanceLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...