9.Deo

351 22 1
                                    

"Aa Emaaa?!Otkud ti,zar ne dolazis tek za dva dana?!"

"Ludicee,surprisee!" rekla je Ema veselo.

"A puno sam te po.." htela sam da zavrsim recenicu kad me Ema prekide.

"Hocemo ovako na vratima da pricamo ili ces da me pustis unutra?Hihi!" njena recenica me je navela da se osmehnem,za zivo cudo jer sam ja ujutro nikakva.Ujutro je moje raspolozenje kao kad bi mi neko uzeo telefon jer sam kaznjena i necu ga dobiti dva meseca.Najezim se i na samu pomisao na to.

Usle smo i samo sam joj rekla da se raspremi i legla sam sa njom u Sungovu sobu.Ipak je ne mogu ostaviti da sama spava,plasljiva je,a i Iseul i Hyun su se razvukle po krevetu kao slime ili kao da su se proslu noc napile.

*9h*

Budim se.Gledam na telefon.A?!STA?!SAMO SAM TRI SATA SPAVALA?!Cudno.Inace spavam dugo.Cak se nekada oduzi i do 14h sto i nije cudno kada sam ja u pitanju.

Pogledam pored sebe,ali ne vidim Emu.Vec je nocila par puta kod mene.Cura se budi sama u 7h.Ranoranioc.Osobe koje ja nikad u zivotu nisam razumela.Odem u WC i radim ono sto se tamo radi blabla.Nakon toga odlazim u svoju sobu i vidim da Iseul i Hyun jos spavaju.Sada cu ja njih malo da zezam,ehehe.A inace,one kada spavaju,svaki put ukoliko se jedna od njih dve ranije probudi,ta budi drugu i tako pocinje njihov dan.

Zatim silazim dole i ugledam Emu kako pravi dorucak.Odlicno kuva.Stvarno devojka za primer,naravno i ukljucujuci ono sto se ranije budi.

"Vec si se bacila na posao." nasalila sam se.

"Sta da radim,dugo nisam kuvala.Pozelela sam,hehe." odgovorila je.

"Gde su Hyun i Iseul?Zar jos spavaju?" upitala je.

"Za veliko cudo,da." rekla sam.

"Pa,ja se izvinjavam,ali sam gladna pa cu ja uzeti da jedem ovu salatu."

"Idalje ne razumem kako mozes da se najedes od jedne cinije salate." rekla sam zbunjeno.

"Ko je rekao da pojedem samo jednu ciniju.Hehe." odgovorila je.

"Kasnije cemo u grad.Znam da volis setnju po Seoulu." rekla sam.

"Jeej,moze!" rekla je veselo.

Zatim su sisle Iseul i Hyun.Hehe,spavalice na jedan dan.

"Dobro jutro,spavalice!" rekla sam naglasivsi onu kljucnu rec.

"Ajde bre,cuti." rekla je Hyun nenaspavano.

Zatim su njih dve ugledale Emu.Iseul me je pogledala onim pogledom "Ko je ovo?",a Hyun joj je samo prisla i snazno ju zagrlila.

Ema je prisla Iseul i rekla:

"Hej,moje ime je Ema!A ti si?" upitala je sa osmehom na licu.

"Ja sam Iseul,Yoorina sestra.Drago mi je!" odgovorila je.

"Pa devojke,spremite se sto pre,ici cemo u grad oko 12h,a sada je 10h." rekla sam.

I tako je doslo 12h,i proslo.Cetiri sata smo provele u gradu.

Dosle smo kuci sve umorne.Samo nam je bilo do spavanja,sem Emi i Iseul.Eh,stvarno ih ne razumem.

Samo da zatvorim oci na svom udobnom kaucu u dnevnom boravku,taman se Hyun upali lampica iznad glave i prozbori.

"Devojkee,imam ideju.Ali,samo ako vi,Yoora i Iseul pristanete jer je ovo vasa kuca i treba puno spremanja i ciscenja da se uradi."

"Hajde,da te cujemo prvo." rekla sam.

"Posto smo same u kuci,mislila sam da bi bilo dobro da napravimo zurku i da pozovemo momke iz BTS-a."

"O,pa..."

"Moolim te Yoora!!" molila me je Hyun i gledala me onim kjuti pogledom na sta nikad ne padam,ali ona uporno pokusava.Ali,ja bih pristala zbog neceg ili nekog drugog.Zbog Yoongija,zbog Suge.Zbog momka koji mi je oteo srce i prisvojio ga sebi.Iako ja ne zavolim ljude tako lako,njega sam zavolela cim sam ga videla,cim sam osetila njegov dodir.

"Pa hajde." rekla sam.

Hyun me je samo zagrlila sto je jace mogla.Ona bas zna da se grli,i kako se moze ubiti tim nacinom grljenja koji ona koristi.

Ema nas je gledala sa izbecenim ocima.

"M O L I M?!" uzviknula je.













Novi deo.Ako vam se svidja ostavite com,vote i follow.Puno bi mi znacilo.Ly all

|Forever with you|  °završena°Onde histórias criam vida. Descubra agora