"Vidiš,znam da želiš to koliko i ja.Mi se volimo Yoora,mi se volimo!" rekao je i njegova ruka se ponovo našla na mom obrazu.Šta on to pokušava?Pomalo se plašim,plašim se šta želi od mene.Sve više i više mi se približavao,sada nas deli samo par centimetara daljine.
"Želiš da me poljubiš,jel da?" ne,ne želim!Želim da moj prvi poljubac bude sa osobom koju stvarno volim,kojoj značim i koja meni znači.Pre možda to jesi bio ti,ali sada...sada je to neko drugi.
"Ne,Dae-Hyun..." rekla sam,sklonila njegovu ruku sa mog obraza i odmakla ga od sebe, "ne želim." nastavila sam rečenicu,ustala i otišla do Eme koja je sama plesala.Malo mi je žao što sam ga ostavila tamo samog u neverici,ali,ne podnosim pijane osobe pored sebe,ko zna šta je u stanju još uraditi.
"Hej,Yoora!Kako se zabavljaš,nadamo se da si zadovoljna,s obzirom na to da sam jedva prećutala tajnu iznenađenja.Hihi!" rekla je Ema.Da,ona se jedva suzdržava kada su tajne u pitanju.Hvala joj.
"Divno je i hvala vam na tome!" rekla sam i osmehnula se.
"Zašto si sama,gde su ostali?" upitala sam ju.
"Kao što možeš da primetiš,tamo su dva golupčića..." rekla je pokazujući rukom na veselu Iseul i Taehyunga kako plešu, "Primećujemo da se Jimin i Jungkook otimaju za Hyun..." rekla je sa osmehom pokazujući sada rukom na njih, "J-Hope nam se uspavao..." rekla je,da,spavao je za šankom, "Namjoonu se svidja torta..." nastavila je te smo bacile pogled na Namjoona koji je jeo parče torte za stolom, "Jin voli salatu..." i on jede,ok.Pa da,svi su našli neku zanimaciju,sem Yoongija,ali ko će znati,ne znam ni gde je on.
"Neka informacija o Yoongiju?" upitala sam.
"Pa,naravno!" rekla je i neprimetno počela razgledavati prostoriju ne bi li ga pronašla pogledom,to mi je izmamilo osmeh na lice.
"Upravo tamo,razgovara sa onim dečkom!" rekla je i prstom pokazala u tom pravcu.Ooh,no.Samo da nije sa Dae-Hyunom,samo da nije sa njim...i sa njim je.Yoora baksuz!O čemu li sad razgovaraju.Možda žele da se pomire?Šta god,prići ću im.
"Hej!" rekla sam na šta se Yoongi automatski okrenuo ka meni.
"Jedini ste vi kipovi ovde,pokrenite se." rekla sam i nasmejala se.Yoongi je nabacio blagi osmeh na lice.Napravila sam pokret rukom u znak da krene igrati sa mnom što je i uradio.Dae-Hyun je pomno pratio svaki njegov pokret,malo mi je bilo čudno.Da li je ljut što nisam njega pozvala?Ne znam,ali ionako je pijan,može misliti šta hoće.Ok,bezobrazna sam.
"E,hajde ovamo..." rekla sam pokazujući rukom u pravcu Hyun,Jimina i Jungkooka.Šunjajući sam im se približavala,a za to vreme Yoongi je normalno išao.Pa da,nije budala kao ja.Vidim Hyun je baš privlačna devojka,čim se već dvojica otimaju za nju.Više bih volela da se spoji sa Jungkookom,ali njen izbor,ako bude sa Jiminom,Ema može preuzeti Jungkooka.Dosta planiranja.Pozvaću Emu pa ćemo se pridružiti ekipi.
...
Gosti se polako razilaze i ostajemo samo mi,njih sedmorica,Ema,Iseul i Hyun...i ja to je očigledno.
"Ovo je bilo naporno." rekao je Taehyung i bacio se na kauč.
"Kako je to moguće ako si bio sa Iseul?" rekla je Hyun i nabacila đavolski osmeh.On je samo pogledao u Iseul i oboje su se nasmejali.Ne lažem kada kažem da će biti nešto između njih dvoje.
"Uh,ljudi,ovde ima puno stvari da se sredi." rekla je Ema.Da,i bilo je tako.Pola hrane na podu,prosuti sokovi,alkohol...dobro je da nema razbijenih flaša.
"To će J-Hope počistiti." glasno sam rekla kako bih videla njegovu reakciju ako se probudi.I da,misija uspela.
"Š-šta ću ja?" upitao je J-Hope dižući glavu sa šanka.Svi smo se pukli smejati na ovaj događaj.Ali,čim smo ponovo razgledali prostoriju,smeh je prestao.
"Bolje bi bilo da odmah počnemo." rekla sam na šta su ostali klimnuli glavama.Mučenje.
Zdravo.Evo novog dela.Nadam se da vam se sviđa.Ako želite ostavite com,vote i follow.Puno bi mi značilo.Hvala onima koji čitaju.Čujemo se u sledećem delu.Ly all
KAMU SEDANG MEMBACA
|Forever with you| °završena°
RomansaLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...