*jutro*
Eeh,danas je dan kada cu da upoznam svoju bebicu.Presrecna sam.Odoh da obavim higijenu pa da doruckujem.Iseul,Hyun i ja krecemo u 12h tako da moram da pozurim jer sam se veoma kasno probudila.Iseul mi stalno govori kako sam ista kao i neki lik po imenu Yoongi za kojeg nisam ni sumnjala da je iz BTS-a.Pa vreme je da se obucem.
*kombinacija sa slike*
E pa idem da doruckujem,vec je 11:50h,kao i uvijek,kasnicu.Iseul je vec otisla,bezobraznica,nije htela ni da me saceka,a ja joj juce kupila kokice.Strpala sam u usta sendvic i brzinski izletela napolje.Trcala sam do lokacije gde smo trebale da se nadjemo i hvala Bogu,nisam zakasnila,prvi put u zadnjih 5 meseci.Krenule smo u avanturu u kojoj smo se ni manje ni vise zadrzale 3-4 sata.Sto se tice omiljenog dela danasnjeg sopinga,to je bilo kupovanje moje srodne duse- gucci kaisa.Kada sam ga ugledala pred ocima mi se stvorila bozanska svetlost.Pomislila sam kako je danasnji soping konacno gotov i kako cemo se uputiti kuci gde cu ja moci da se izgrlim i izljubim sa svojim muzem kaisem.Ali,sta se desilo?
"Jaaao,devojke,potpuno sam zaboravila!" rekla je Hyun sa izbecenim ocima.Sve sam gledala kad ce da joj ispadnu.
"Aaa,staa?!" Iseul je rekla sa ozbiljnom facom.
"Paa nismo kupilee carapeee!!"
"Ha,sta?!Carape?Nemas obicne bele carape u svom ormaru?!" rekla sam ljutito.
"Zelim da budu nove,a i onako nisu cisto bele!"
I tako smo morale da odemo u jos jedan butik gde je ona morala da kupi te neophodne bele belcate carape.
Kada je to zavrsila,a trebalo joj je 10 minuta uputile smo se svaka svojoj kuci.
Legla sam na krevet,presvukla se i mazila se sa svojim medenim,najsavrsenijim muzem na svetu.
Heh,ostalo je jos 2 dana do tog cuvenog koncerta.Mogu misliti koliko se Iseul i Hyun samo raduju tom dogadjaju.Mislim da kad bi njima dvema ponudile 18726262528118177272$ da ne idu na njihove koncerte,da ih ne slusaju i tako sve ostalo,one ne bi taj novac prihvatile.Citav dan su mi pokazivale njihove slike,spotove.
Smuci mi se i kad samo pomislim da moram ici na taj koncert,moram ispuniti obecanje.
Ubrzo nakon tog mog razmisljanja,utonula sam u dubok san.Dugo sam spavala i sanjala sam...kako se zove...am da,sanjala sam bese Yoongi-ja ili ti Sugu,kako one kazu.Zasto sam ga sanjala?!Ma sigurno od onolikih njegovih slika koje sam videla.Obuci cu pidzamu i nastavicu da spavam.Sada je 22:35h.
"Pa laku noc moj dragi kaisu!"Haajj ljudii,evo jos jednog dela.Nadam se da vam se svidja.Pa ukoliko vam se svidja ostavite vote i komentar.Ly all!
VOCÊ ESTÁ LENDO
|Forever with you| °završena°
RomanceLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...