14.Deo

309 17 2
                                    

Hyun pov.

Okej.Vec sam se smirila.Puno mi je bolje.Sedim pored Jungkooka,u njegovom sam zagrljaju.

Jungkook me je tesio pricajuci nekakve odvale i smesne viceve,i da,uspeo je da mi izmami osmeh na lice.

"I onda..." prekidam Jungkooka u pola recenice.

"Jungkook?"

"A?"

"Hajdemo dole,smirila sam se vec."

"Cekaj malo.Mozes li mi reci sta se dogodilo?" odmakao me je iz zagrljaja i gledao me direkt u oci.Neprijatnoo.

"Vremenom ces saznati." namignula sam mu.

"Bas kao i danas?"

"Sta rece?" upitala sam sada vec zbunjeno.Na sta je to mislio?

"Bas kao i danas si mi namignula." rekao je i slatko se nasmejao.

"Aham..pa,to je bio namig za sve.Ionako nisam gledala kome namigujem.Sve mi se pomutilo u glavi u tom momentu,tako da nisam znala ni gde sam." rekla sam,i nisam lagala.

"Ok." rekao je.Sad je on meni namignuo.Ne mogu da poreknem to,preeevise je kjut.

"I,hocemo li?" upitala sam.

"Ti zelis da ides dole sa tako razmazanom sminkom?"

Pogledala sam se u ogledalo koje se nalazilo naspram mene.Kad ono stvarno,izgledam kao zombi.Pa,nisam pukla da se takva pojavim pred...znate vec kime.

"Ou,stvarno.Sidji ti dole,ja cu da popravim sminku.Ovde ima nesto Yoorine."

"Kako ti kazes."

Iii ode.A sada,da se bacim na posao popravljanja sminke.

Jungkook pov.

Pa,verovatno ce me pitati da li sam bio sa Hyun,gde je ona i tako to.Ne zelim da pomisle da se muvamo,sto naravno,ne radimo.Zbunjen sam,veoma.

Eno ih,u trpezariji.

"Jungkook,gde si bio?Da li si bio sa Hyun,a,a?" upitala me je Yoora sa zlobnim osmehom.Znao sam da ce prvo to da pomisle cim me vide,ili bar ona.

"Bio sam u kuhinji.I ne,nisam bio sa njom.Zar si izgubila najbolju drugaricu,a,a?" rekao sam sada ja sa osmehom na licu na sta se ona nasmejala.Slatka je,ali ne,nisam se zaljubio u nju.Nije moj tip osobe,ali svakako je fina.

"Hajde,igraj se sa nama!" Ema me je povukla za ruku,pokazala da sednem pored nje i Hobija.Namestio sam se i tako sam krenuo sa njima da igram istine i izazova.

Yoora pov.

Sta je ovo,svi mi nesto pocinju biti cudni.Prvo Jimin i Ema,zatim Jungkook i Hyun,a sad Iseul i Taehyung.Samo se nesto smeju i gurkaju.O,Boze.

Sto se tice moje ljubavi prema Yoongiju,polako nestaje.Znam da zvuci cudno,pre par dana sam bukvalno ludela za njim,a sad,sad kao da je obican lik o kome nemam ni vremena da razmisljam niti da se bakcem time da li on mene voli.Sve se promenilo,polako se svi mi menjamo.Ne razumem.Sve mi se pomesalo u glavi.Jednostavno cu samo da se fokusiram na ovu igru i na ovaj izazov koji mi je dao Hobi,a to je da polizem svoje stopalo,sto sam morala da uradim pa sam nakon toga otisla u WC da isperem usta,ne,ne smatram da imam prljave noge.Ali na ovoj zabavi se kuca taako izneuredila tako da sam morala.A inace bi se nasla u WC-u i da ga nisam polizala.Zasto?Zato sto smo se dogovorili da ako neko ne kaze istinu ili ako ne ispuni izazov,mora da polize WC solju.FUJ.

Vratila sam se i nastavili smo da igramo.

Hyun pov.

Ok,sada sam se jos bolje nasminkala.Izgledam predivno.Da,narcis.Obukla sam i drugu haljinu,uzela sam neku Yoorinu koja je savrseno izgledala na meni.

Skupila sam hrabrosti,i sisla dole u trpezariju.Taman da dodjem na vrata,cujem nesto,sto me je navelo da opet odem u sobu i da nikad vise ne izadjem iz nje.Sto je moje oci navelo da iz sebe tera suzu jednu za drugom.Sto je navelo da se maskara razmaza po mom licu.Sto je navelo,da mi se srce jos vise slomi.


















Ii evo jos jednog novog dela.Nadam se da vam se svidja.Ako vam se svidja ostavite com i vote.Cujemo se u sledecem.Ly all.

|Forever with you|  °završena°Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora