"Ajmo devojke,spavanjac!" rekla sam umorna od pripremanja ukrasa i kolaca za zurku.Hyun je htela da sve izgleda savrseno.Mislim da je njen plan uspeo.Sve ovo je odusevljavajuce.Dovodi do toga da ti zastane dah na casak i pomislis u kakav si to raj dosao.
"Pa,hajde.Upravu si.Mislim da smo se bas dosta naradile.Drago mi je da ste pristale na pravljenje zurke i sto smo uspele zajednickim snagama sve ovo ovako da organizujemo i uredimo." rekla je Hyun sto me je veoma zacudilo.Inace nije takva osoba koja iskazuje svoja osjecanja.Aa ne,zasto to nisam obelezila i snimila.Tako bih joj stalno pakostila.O ma,nema veze.
Tako smo legle da spavamo.Iseul i Hyun u mojoj sobi,Ema i ja u Sungovoj.Brzo sam sklopila oci i utonula u dubok san.
*jutro*
Budim se,tesko otvaram oci,kao da mi je neko zalepio trepavice.Mrsko mi je da ustanem sa kreveta.Pogledam pored sebe i moje oci ne uocavaju Emu.Uzmem telefon i pogledam u sat.
12h?!Okej,super.To je vec petnaesti put da se budim u podne.Ponosna sam na sebe.Bravo Yoora.
Obavim higijenu,presvucem se i sidjem dole.
Ugledam Emu kako sprema hranu.Verovatno meni za dorucak,ili bese rucak?
"Dobro jutro.Zasto si se ovako rano probudila,trebala si jos da spavas." Hyun je rekla sa velikim kezom na njenom licu.Pogledala sam je,isplazila joj jezik i rekla.
"Samo si ljubomorna sto ti ne mozes da spavas ovoliko dugo kao ja.Zavidis mi!" zapravo,ja zavidim sebi zbog ove recenice.Jako sam kul to izgovorila.
"Ma da.Ja odoh da kupim haljinu za veceras.Ko ce jos sa mnom?" upitala je Hyun.
Ema me je pogledala zato sto je znala da ja necu ici sa njima jer ja ne volim toliko da idem u soping.Ionako imam dovoljno haljina.
"Idite vi,ja cu ostati kod kuce." rekla sam.
"Ok.Pazi da sve ostane cisto i fino.Ne zelim da momci dodju veceras prvi put u tvoju kucu pa da vide neurednost i prljavstinu.I tog gore pauka u cosku koji je napravio mrezu gde ce da polaze jaja.Molim te pocisti to." Hyun mi je naredila.
"O,izvinjavam se gospodarice.Kako Vi kazete." rekla sam sarkasticno.
I tako su one otisle u grad,a ja sam ostala sama kod kuce.Ne radim nesto posebno.Odvalila sam muziku do daske i pevam kao svraka.Hehe.Salim se,divno pevam.Narcis.
To je uobicajen posao koji obavljam kada sam sama kod kuce.Jedva cekam dan kada cu imati stan i biti samostalna,gde cu ja sama da zivim.Divota.
Prosao sat...dva..ma gde su ove,vec se poceo stvarati smor.
Pozvacu Hyun.Ona se uvek javi na telefon.
"Halo Hyun,gde ste vi.Jeste se izgubile bre?"
"A ne,ne.Naletele smo na momke iz BTS-a vec pre sat vremena pa se malo druzimo.
Ljudi,samo trenutak...Evo,sklonila sam se.
Inace,ova tvoja Ema me strasno nervira!"
"Am,zasto?"
"Jimin i ona su se vec previse zblizili.Iritira me to.Dodje mi da joj se moja saka nadje na njenom licu i da to za njen obraz bude bolno!"
"Oho,polako ljubomorna devojko."
"Sta i ako jesam!"
"Pozurite kuci,neko mora napraviti hranu za veceras."
"Ok."
Nadam se da ova Hyun nece nista lose uraditi.
Hyun pov.
Uf,sto me ova Ema nervira.Ok,sada cu bar moci da ju razdvojim od Jimina.Placi,Emice.
"Pa,momci,mi moramo da krenemo.Ipak mora sve da bude gotovo za veceras.Ne zelimo da dodjete gladni a da nema nista za jesti.Jel tako,Ema?" rekla sam provocirajuci ju,sto ona nije shvatila.Haha,tupsonka.
"Am,pa da." rekla je Ema.
"Pozdravljamo vas!" rekla sam im i namignula,ne,ne znam kome sam namignula.Sve mi se pomutilo u glavi tako da nisam ni obracala paznju na to.
Yoora pov.
Pf,proslo pola sata,nema ih jos.Kako se samo sporecu.
A,eno,neko ulece na vrata.Hyun sigurno.
Kao sto rekoh,Hyun.Znam ja nju,sad je iznervirana.
"Ehehehe,neko nam se bas iznervirao." rekla sam.
Samo me je pogledala i prevrnula ocima.Ok,nikad to ne radi.Stvarno je besna,kada kazem besna,mislim na to da ključa od besa.
"14:45h.Boze Hyun.Jos se nisi spremila ijaao.Neces sticii ijaao.Boze,ijaao." rekla sam provocirajuci ju.
"Ah,ne brini se ti za mene.Sredice oni mene na kucnoj adresi."
"Uf,sto si ti opasna mala." rekla sam.
"Znam.Ostale bi trebale da me se plase." rece Hyun.Da,mislila je na Emu.
I tako je proslo 4h.Sredili su Hyun,i otisli.Pa nece nociti,Yoora!Uskoro ce stici momci.Ema i Iseul se takodje sredjuju.Pa,odoh i ja.
Novi deo.Nadam se da vam se svidja.Ako vam se svidja ukoliko zelite ostavite com,vote i follow.Ly all.
ESTÁS LEYENDO
|Forever with you| °završena°
RomanceLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...