"Vreme je da pocistimo i kabinet BTS-a,tako da molimo vas da nas pustite." rekla je jedna od njih.
"Ne baljezgaj,malopre je uslo njih tri da pociste." rekao je momak iz obezbedjenja.
"Ma sta pricas,danas smo samo nas dve u smeni!"
I tako su se oni svadjali oko toga ko radi u ovoj smeni a ko ne.To smo svi mi iz jelte tog kabineta mogli cuti.Zbog toga je momak iz BTS-a po imenu..amm..Bese cudoviste na engleskom..monster..a da,Rap Monster zamolio decka iz obezbedjenja da otvori vrata i vidi sta se desava.Nakon sto je otvorio vrata,odjednom je prozborila jedna mlada cistacica,mozda cak i mojih godina.
"Mozete li reci ovom nedokaznom coveku da nas pusti unutra da pocistimo vas kabinet,momci?!" upitala je ljubazno,ali u isto vreme i ljutito.
"Ali,vec su tri cistacice tu" rekao je..oh kako se zove..a da,Jin.
"Ma ko su ove,nikad ih u zivotu nisam videla,a kamoli da sam ih videla da ciste?!" rekla je ista ona cistacica.
Svi su nas pogledali sa tako da kazem,upitnim izrazom lica ocekujuci objasnjenje.Uf,ovo ce da bude gadno.
"I,mozemo li da dobijemo pojasnjenje,nove ste?" upitao je onaj,J-Hope.
Ja mislim da je Hyun malo falilo da iz njenih usta izadje potvrdan odgovor,ali sam je ja preduhitrila.
"Ne,naprotiv,nismo nove."
"Nego sta?" upitala je jedna od cistacica.
U tom trenutku je nestalo svetla svuda po sali i samomi je u usi ulazilo vikanje moje sestre Iseul.
"Devojke,saad!!!" Iseul je rekla toliko glasno,da mi je opet probila usi odmah nakon njihovog oporavljanja.Shvatila sam da je to znak da bezimo.Ali,kako bas u pravom trenutku?!
Uhvatile smo se za ruke,bile smo jedna pored druge u tom uzasno neprijatnom trenutku i samo smo potrcale vani brzinom vetra.Zatim sam zacula sirenu necijeg automobila.Zvucala mi je poznato.Okrenula sam se i videla svog brata kako nas ceka u autu i poziva da udjemo.Pokazala sam to Iseul i Hyun i brzo smo usle u auto.Iseul napred,Hyun i ja pozadi.Brat se okrenuo i rekao sa djavolskim osmehom.
"Vi bas volite da upadate u nevolje,devojke!" aaa,znaci,moj brat Sung nas je spasio.Ali,kako?!
"Ti,ti si iskljucio struju?!Ti si nas spasao? Ok ljudi,zelim objasnjenje!" rekla sam zacudjeno.
"I dobices ga,ali kada stignemo kuci." rekao je Sung.
"Am,nece vam smetati da ja veceras prespavam kod vas?" upitala je Hyun.
"Ne,zasto bi.Ionako su nam roditelji na poslovnom putu,zabavite se." prozborio je Sung.
"Jeej,mozemo da pravimo pidzama zurkuu!" rekla je Iseul veselo.
Meni nije bilo niti do zurke,niti do bilo kakvog drugog veselja.Samo sam htela da spavam u svom udobnom krevetu i probudim se sutra tek u 11h.Ali eto,to je tradicija od Hyun,Iseul i mene.Zasto da je prekidamo?
Ii evo nas,konacno smo stigli kuci.Hvala Bogu!
Seli smo svi na kauc,pustili TV.
"E sad,objasnjenje." rekla sam ocekujuci odgovor.
"E pa vidis..."
Zdravo,evo novog dela.Iskreno se nadam da vam se svidja i da vam je bar malo zanimljiv.Ako hocete mozete ostaviti vote i komentar.Ly all.
ESTÁS LEYENDO
|Forever with you| °završena°
RomanceLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...