3.Deo

399 26 2
                                    

*2 dana posle*
 
Ah,ne!Danas je taj dugo ocekivani dan,ali ne i za mene.Danas je koncert te cuvene grupe-BTS.Ja mislim da Iseul i Hyun nece moci docekati da pocne,a kada se zavrsi da nece ostati zive.Koncert pocinje u 19h.Imam vremena da radim sta hocu danas.Moje planiranje za danas prekida Hyun koja ulece u sobu kao da je ganja neka kako one kazu "fan girl" koja zeli da joj ukrade karte za koncert.
"Sta ti je,si pukla?!" rekla sam ljutito.
"Eh,zao mi sto nisam.Nego pusti sada to.Veceras je koncert!!!!Ne mogu da docekam!!" nisam ni sumnjala da ce tako reagovati.
"Znam,znam.Muke moje."
"Heeej,ne budi takva.Razvedri se.Ipak idemo na koncert jedne veoma poznate K-pop grupe koju Iseul i ja O B O Z A V A M O!" rekla je uzbudjeno
"Idem samo zato da ispunim obecanje."
"Mhm" rekla je sa djavolskim osmehom.
Pogledala sam je i prevrnula ocima po cemu sam veoma poznata.
"Iiijuu,devojkoo,pa vec je 12h,moram kod frizeraa.O moj Boze kako sam samo glupa da sam to zaboravila.Moram ici i da me nasminkaju i da sredim nokte.Aa i u spa centar...aa kako cu sve to da stignem,aaa!!" rekla je sa zabrinutom facom.
"Ti kao da se spremas za svoje vencanje sa Jiminom,a ne kao da ides na jedan najobicniji koncert" rekla sam joj smejuci se.
"Ko je rekao da se ne spremam!" i djavolski se nasmejala.
Nakon toga,samo je izmitirala moje prevrtanje ociju i izletela iz sobe.
Inace nokti su joj toliko veliki,da bi nekoga njima mogla da ubije.Mislim da se to Jiminu ne bi svidelo.Ali,neka tera po svome.
 
*5 sati posle*

Ou,vec je pet sati,ako budem kasnila Hyun i Iseul ce me ubiti.Pa,pocecu da se spremam.Uvila sam kosu,nasminkala se,ali nista prenapadno,i da,ne stavljam 10kg sminke kao Hyun,ali mislim da ce sada ipak da stavi 15kg.Evo sta sam obukla.

*kombinacija sa slike*

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

*kombinacija sa slike*

Nisam se ni obukla nesto previse.Ionako me ti likovi ne zanimaju,cak ne znam ni jednu njihovu pesmu tako da mislim da cu se smoriti.Ali naravno,nista ne bi bilo potpuno bez mog gucci kaisa,i njega sam stavila,tako da je sada moja kombinacija izgledala jos savrsenije.
Oh,vec je 18:30h,zar se ja toliko dugo spremam?!
Sacekacu jos 15min pa cu da krenem.Inace Hyun je puno ranije kupila karte,i
sta bi se drugo moglo ocekivati od nje nego da to budu prva mesta.U mislima mi se stvorio onaj lik po imenu Yoongi...zasto..sta mi se to desava.Neko je zazvonio na vrata i time je prekinuto moje razmisljanje.Pa ko bi bio drugi neko Hyun.Nije mogla da doceka da se nadjemo u parku pa da krenemo na koncert,pa mi je dosla pred vrata.
"Ajdee curke,jeste spremne?" rekla je Hyun sva uzbudjena.
"Ma svakako." rekla sam nezainteresovano.
Pozvala sam Iseul koja je strcala niz stepenice 200 na sat.I tako smo krenule na koncert.Na njihovu srecu,a opet na moju nesrecu,zauzele smo prvi red.Svi su zeljno iscekivali da momci izadju.Devojke su spremale svoje glasove dugo dana pa da mogu vristati na koncertu.
Pa,izlaze.Uf,ove devojke su mi vec probile usi.

OOOO BOZE!....









Zdravo ljudii,evo novog dela.Ukoliko vas zanima kako su se Iseul i Hyun obukle i kakva je bila Yoorina sminka,napisite mi to u komentar.Ako vam se prica imalo svidja ostavite vote jer bi mi puno znacilo.Ly all.

|Forever with you|  °završena°Où les histoires vivent. Découvrez maintenant