45.Deo

248 10 0
                                    

"Donela si odluku?Jer te ja čekam u parku." dobila sam poruku od Soo-Min.Hladne ruke su mi drhtale,kao da će mi od ovog zavisiti život.Mislim da bi smo bolje rešili ovo da sam popričala sa Yoongijem o ovome,ali sada je kasno.Sad je vreme da se nađem sa Soo-Min i kažem joj svoje mišljenje o svemu ovome.Stajling me ne zanima,niti frizura,sada ništa nije bitno.Stalno mislim o Yoongiju,o tome kako smo mogli biti ponovo srećni zajedno,ali ne,neko ili nešto se mora umešati u naše prijateljstvo i sve pokvariti.Ono kada se družiš sa Yoorom koja je najveći baksuz na svetu.

*u parku*

"Nadam se da si donela odluku.Jer vidiš,ako uradiš ono kako sam ti objasnila,ova slika se više neće nalaziti u mojoj galeriji." rekla je sa zlobnim osmehom na licu.Kako je postala ovako zlobna?

"Jesam." odgovorila sam sa tugom u glasu,ruke su mi se idalje tresle.Ne mogu verovati da ću se opet morati rastati od Yoongija.

"Pa,pričaj!" rekla je nasilno.

"Hej,ne možeš tako pričati sa mnom!Nisam tvoj rob!" sada sam ja viknula.I stvarno sam to mislila.Nema pravo tako razgovarati sa mnom.

"Yoora?" čula sam nečiji muški glas iza sebe.Taj glas bi prepoznala da je i na sto milja daleko od mene.Taj glas mi uvek može popraviti dan,kada ga čujem,leptirići se presele u moj stomak.Okrenula sam se i ugledala njega,nakon dužeg vremena,ponovo se susrećem sa njim.Samo sam želela osetiti njegov zagrljaj,njegovu ruku na mojoj,a što je najgore,želela sam da se naše usne spoje.Raširio je ruke u znak da mu uskočim u zagrljaj.Htela sam,nenormalno sam htela to,ali nečija ruka me je sprečila.Osetila sam jak bol u ruci,Soo-Min me je jako stisla i nije mi dozvolila osetiti Yoongijev zagrljaj.

"Hm,imaš nešto reći Yoongiju?" rekla je.Tako sam ju zamrzela da bih ju u ovom trenutku uhvatila za vrat,tako ju jako stisla,a samim tim onda ubila.Kako se ranije toga nisam setila...

"Am,ovaj..." zamucala sam.Nisam znala da li će ovo biti u redu.

"Samo...samo mi se ne obraćaj više!" rekla sam i  istrgla svoju ruku iz Soo-Minine šake,te se uputila kući.Okrenula sam se kako bih videla reakciju ove "bivše drugarice".Čačkala je nešto po telefonu,a nakon što je završila,podigla je palac u znak da sam dobro odradila svoj posao.Pa,plan je već na putu do uspeha.Mislila je da sam toliko glupa.Heh,ne poznaješ ti mene dovoljno.

"Dođi kod mene,puno toga imam da ti pričam." napisala sam Yoongiju poruku čim sam stigla kući i telefon odložila na sto.Nije prošlo par minuta,kada je neko ušao na vrata.

"Da li si ti normalna zn..." Yoongi je počeo da priča,ali sam ga prekinula snažnim zagrljajem.Dugo sam želela biti u njegovom zagrljaju.Razne prepreke nisu to dozvoljavale.Sada,kada sam ponovo tu,pored njega,kao da se sreća vraća,srce mi je puno,puno ljubavi.

Prekinuo je zagrljaj,podigao obrvu i rekao.

"Šta je ono bilo,znaš li kako si me začudila?!" rekao je ljutito.Ne poričem,presladak je kada se ljuti.

"Pa vidiš..." počela sam priču sedajući na kauč, "Soo-Min je zabeležila trenutak kada smo bili zagrljeni fotografijom.Dok si ti još bio na turneji,ona me je ucenjivala govoreći da će ta slika izaći u javnost ukoliko se nastavim družiti sa tobom.I vidiš,malo sam ju zeznula.Samo,ostani još u ulozi,ipak moram biti baš sigurna da je izbrisala sliku,ne želim da rizikujem." ispričala sam.On je sve to pomno slušao,ozbiljnost se ocrtala na njegovom licu.

|Forever with you|  °završena°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora