24.Deo

274 13 0
                                    

Uh.Šta će se sada desiti?Pa,evo je,već prilazi,širi ruke od prozora do vrata.Idalje prilazi,a zatim odjednom...nadjem se u njenim rukama,pri početku sam gušenja.Opirem se,ne mogu da dišem,a devojka neće da pusti.

"Yoora..." promumlala sam,idalje ne pušta.

"Yooraa.." još ništa.

"Kravo!" oh,uspelo je.Odaziva se na "kravo",hehe.Pa,živa sam.

"Hyun,pobogu.Uplašila si nas!Gde si bila?!Zašto si otišla sama sa žurke?!Tražili smo te celu noć u dan!Jesi li gladna?Čemu prevrtanje očima?!Plašim se da ti to postaje navika...A čekaj,jesi žedna možda?!Doneću ti vode!A ustvari,tu ti je sok." evo,počela je sa pitanjima.Samo ne znam kako može sve to da izgovori u jednom udisaju.Ostali su pukli od smeha.Smeju se Yoorinim glupim izjavama.

"Hyun...evo." rekao je Jungkook pružajući mi tacnu sa hranom i čašom soka.

"Mhm,hvala." rekla sam,a potom sa užitkom navalila na svu onu hranu što se nalazila na onoj velikoj tacni.Nikad nisam videla tacnu koja je baš tako velika.Inpresionirana sam.Da li sam ikad rekla da ne volim kada me neko gleda kako jedem?Nisam?E pa,mrzim to.Trenutno svi bulje u mene,kao malopre.Užaščić.

"Ou,nenene,nećete vi da dobijete ove moje nudlice.A ni ovo,e ni ovo!" rekla sam pokazivajući im na ostalu hranu koja se nalazila pored mojih omiljenih nudli.

"Eheh,ne brini se,nećemo." rekao je Jimin sa djavolskim osmehom.Kjuti šaljivdžija.Isplazila sam mu jezik,a potom se nasmejala.Hvala Bogu,nema one prgave Eme.Jeste ona lepa i sve  to,ali ju jednostavno više uopšte ne podnosim.Devojka mi se smučila od one večeri.Hoh,oj živote,zašto sam je uopšte i spomenula u svojim mislima.Evo je,ulazi na vrata kao da je znala da mislim na nju.
Ugleda me,veliki osmeh,uzvraćam joj a u sebi mislim daće Bog da te niko ne oženi.Prilazi mi,grli me i prospe sav onaj sok po meni,kao da nije znala da se tacna nalazi na mom stomaku.I ne,sok se nije prosuo po onoj deki koja me je ušuškala,već po mom vratu.

"Hvala ti,Ema." rekla sam.

"Jao,izvini,stvarno izvini.Kako sam glupa,nisam razmišljala o tacni i čaši soka na njoj,samo sam htela da te zagrlim jer sam te strašno poželela.Izvini još jednom." vidi ti nje,kako se samo pravi.Crkni!

"Manje pričaj!Donesi neku maramicu,zar da mi vrat bude sa ukusom?!"

"Evo,odmah!" rekla je i izasla.

"Heh.Zašto tako ne voliš Emu?" heh,morao si da pitaš to Taehyung,morao si?!

"Ko je rekao da ju ne volim?" rekla sam grubljim glasom.Uu,provaliće me.

"Vidi se.Po tome kako se ponašaš prema njoj i kako pričaš sa njom." rekao je a potom se blago nasmejao.Čemu?

"Ma daj Taehyung,ne lupetaj molim te.Još se nisam zasitila." rekla sam na šta su se svi nasmejali,zar sam tako smešna?

Yoora P.O.V

Ne mogu da opišem koliko sam srećna tome što vidim Hyun.Strašno sam ju poželela i imala sam potrebu onako jako da ju zagrlim.Njoj baš ide ovo sa Jungkookom,a bogme i Iseul sa Taehyungom.Tako je uvek bilo,njih dve u nekim vezama,ljubakaju se s momcima,a ja se isto ljubakam...samo ne s momcima.Ako se pitate sa kim,frižider je u pitanju,mada zna nekada biti i  telefon.U svakom slučaju,nisam nikad bila u vezi.Hm...možda i jesam.Samo da se malo setim..ahaa!U vrtiću.Zaboravila sam čak i kako se zove.Dobro se sećam onog dana,kada smo se zakleli da ćemo zauvek ostati zajedno.Kad ono puf,sutradan različiti razredi.Nismo se vidjali ni na odmorima,niti na hodnicima.Sigurno me još nije preboleo.Inače,da ne pomislite da me neće momci,naprotiv,ja neću njih.Na mene samo lijepi,ali debili nailaze.Tako da,aha.Nego da predjemo na sledeću temu.Drago mi je što je sa Hyun sve uredu.Ostala je ona ista stara dobra Hyun.Jedva čekam da dodjemo kući i da se svi ponovo onako pošteno ispričamo kao ljudi.












Zdravoo.Evo novog dela.Sutra izlazi još jedan novi.Žao mi je ako nisu baš zanimljiva ova zadnja dva dela.Upravo sam napisala ovaj deo,tako da je izašao malo kasnije.Trebam da smislim dalji tok radnje,potrajaće malo,tako da ne zamerite.Ostavite com,vote i follow ukoliko želite.Ly all

|Forever with you|  °završena°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora