31.Deo

248 8 0
                                    

Ovaj deo je trebao izaći danas,ali sam se ja zbunila i izbacila onaj koji je trebao izaći tek sutra.Znam,zapetljano.Zaboravite šta se desilo u današnjem delu i zamenite ga ovim.Izvinjavam se.Uživajte u čitanju!


Nakon što smo napunili svoj stomak i time se zasitili,Yoongi je platio,a potom smo izašli na vazduh.Pogledala sam u nebo,tamni oblaci su se skupili u jednu veliku mrlju.Odlučili smo da požurimo kućama,pre nego što nas kiša stigne.Nismo imali vremena za nastavak razgovora,pa smo ćutali.Bez obzira na to koliko mi brzo išli,kapljice kiše su već polako padale na moje ruke.Postajale su sve brže i jače,odjednom se to pretvorilo u pljusak.Ko bi rekao da će se od onako finog jutra stvoriti ovakvo nevreme.Yoongi je zastao na trenutak,skinuo svoju jaknu koja mu je bila svezana oko struka i njome ogrnuo mene.Sada je on bio u kratkim rukavima i šorcu,ako se ja ne smrznem,on hoće.Šta ako se razboli?

"Ali,ti..." htela sam da kažem kad me je on samo zgrabio za ruku i povukao trčećim korakom.Sada je samo kiša pravila buku,ali medju nama dvoma je bila potpuna tišina.Brzo smo stigli do moje kuće,sada smo bili pred vratima.

"Udji,hajde." rekla sam.Nakon par sekundi ćutnje,rekao je.

"Pa..."

"Nemoj me odbijati.Udji,da popijemo čaj i da se ugrijemo." samo je klimnuo glavom.Otključala sam vrata,a on je ušao za mnom.Kuća je bila prazna.Iseul kaže da se upisala na košarku,uvek ju je oraspoložavala,kao i mene.Ali ne znam,nisam još sigurna da li želim to.Svakako mi je drago što je poslušala svoje srce i što sledi svoje snove.

"Sedi,sada ću ja." rekla sam i otrčala na sprat.Uzela sam neku Sungovu majicu dugih rukava,trenerku i toplije čarape,a potom sam otišla u svoju sobu te se i ja presvukla.Sišla sam i pružila odeću Yoongiju.

"Uzmi.Da se ne prehladiš,staviću ti odelo da se suši." rekla sam.Klimnuo je glavom i otišao do kupatila da se presvuče.Za to vreme ja sam utoplila kuću tako što sam potpalila vatru.Sada je već toplije.Yoongijevu odeću sam stavila na stolicu ispred peći,a svoju sam bacila na pranje nakon što je Yoongi izašao iz kupatila.

"Pusti TV,ja ću nam skuvati čaj." viknula sam iz kuhinje.

"Ok." odgovorio je.

Hyun P.O.V

Uuh,nadam se da će se smuvati za ova dva dana.Sada smo u mojoj kući,još se dogovaramo.Iseul i Taehyung su otišli izrezati CD sa muzikom koju smo napisali na papirić,Ema je kupila gomilu balona,i dva velika srebrne boje.Jedan sa brojem 2,a drugi sa brojem 1.Namjoon je kupio punih 5 vrećica sa grickalicama.Torta i kolači će sačekati još malo,a isto tako i iznenadjenje.Moram pozvati Yooru da večeras prespava kod mene,kako bi momci,Iseul i Ema mogli sve da organizuju,tj. urede kuću za zabavu.Svakako ću i ja pomoći,a za to vreme,Yoora će da bude u šetnji sa Yoongijem.Jedva smo ga nekako nagovorili da ju pozove na druženje,a Iseul je slagala za košarku.Danas sam Yoori poslala oko hiljadu poruka,kako treba da se ponaša prilikom šetnje i jela,nadam se da ih je pročitala s obzirom da su moji prsti radili nenormalnom brzinom.Valjda je sve okej prošlo.

Yoora P.O.V

Trenutno sedimo na kauču i gledamo film.Ispred nas,na stolu,nalaze se dve šolje čaja i milka čokolada.Verujte,da imam neku drugu vrstu,milka se sada ne bi nalazila ispred nas.Ali,nema veze,vredi.Samo što je on nije ni dotakao,ja sam već pojela pola čokolade.Prase.

"Oh,nemoj mi dopustiti da pojedem celu čokoladu,stavi ju pored sebe." rekla sam pružajući mu ju.On se nasmijao,uzeo čokoladu i jedan komadić primakao svojim ustima i smazao ga.Kako je slaadak.

"Evo,sada sam ja na putu da preotmem ovu čokoladu." rekao je sa osmehom.

"Bolje ti nego ja." rekla sam i smejala se zajedno sa njim.Nikad ga nisam videla da se ovoliko smeje,a osećaj je predivan.Gledali smo se tako neko vreme,leptirići su počeli da se igraju po mom stomaku.Osećam se...A,morala si sada da pošalješ poruku,Hyun!Time je naš kontakt očima prekinut,njegov pogled se vratio na TV,a moj je otišao na telefon.

Hyun

"Hoće li to muvanje?" ubiću ju.Htelo je dok ga ti nisi prekinula.

"Ne lupaj gluposti,Hyun!" nakon što sam poslala poruku,vratila sam pogled na TV,film se završio.Yoongi je pogledao na prozor.

"Kiša je prestala,a da idem ja,šest je sati." rekao je uzimajući svoje odelo sa stolice i uputio se prema kupatilu.Sada je nebo bilo plave boje,mogla se videti duga,sačinjena od raznoraznih boja.Htela sam da ostane još,ali bi pomislio da mi se svidja.Možda to i jeste tačno,a ko zna,možda i nije.Sopstvena osećanja ne mogu da protumačim.Zašto mi je malopre zazvonio telefon,zašto mi se nije ispraznila baterija kada treba?

"Izvoli,hvala." Yoongi mi se obratio pružajući mi Sungovo odelo.Pre toga sam buljila u jednu tačku na prozoru,tako da nisam primetila da je stajao iznad mene.

"A,ništa." odgovorila sam.Došli smo do vrata,otvorila sam ih i pozdravila se sa Yoongijem.

"Danas sam se baš lepo provela,hvala ti."  na moju izjavu blago se osmehnuo.

"I sutra će biti tako?" upitala sam sa osmehom.

"Da,naravno." odgovorio je i mahnuo mi,uzvratila sam i zatvorila vrata.Bože,kako je savršen.











Zdravo.Evo novog dela.Ako želite,ostavite com,vote i follow.Puno bi mi značilo.Hvala onima koji čitaju moju priču.Ly all.

|Forever with you|  °završena°Onde histórias criam vida. Descubra agora