Gledajući slike,prisećali smo se svih naših dogodovština.Smejali smo se,baš kao i sada.Bili smo srećni zajedno.
"Vidi,prvi dan prvog razreda." rekao je i pokazao na sliku koja se nalazila u njegovoj ruci.Da,a posle toga se nismo viđali,sve do sada.
"Sada se valjda nikada nećemo rastati." rekla sam,a potom se osmeh ocrtao na našim licima.Nadam se da će se moje reči i obistiniti.
*par sedmica kasnije*
Uz Yoongija sam naučila voziti motor,igrali smo košarku,zabavljali se i smejali.Najbolji dani u mom životu.Ali,evo,već pre par dana se dosada uselila kod mene.Mislila sam da će mi biti zabavno sa Yoongijem,samo nas je nešto sprečilo u tome.Imaju turneju,nismo se videli jako dugo,i puno mi nedostaju.Yoongi posebno.
Ne planiram izaći iz sobe.Problem je ušao u moj život.Juče,baš juče sam se srela sa Soo-Min u parku.Htela sam da razbistrim misli,da budem malo sama,i eto,naišla sam na nju.I tako je nastao problem.
*flashback*
"Vidiš ovo..." rekla je i pokazala mi sliku na njenom telefonu.To smo Yoongi i ja zagrljeni.Ne vidim neki problem u tome koji bi doveo do toga da se razbesni.Nikada ju nisam videla ovakvu.Oduvek je bila ona slatka,umiljata Soo-Min.
"Da,vidim.Zašto je to problem?" upitala sam već vidno zbunjena.Napravila je zloban osmeh na licu,mahala telefonom i prozborila.
"Znaš kako ovo može naškoditi Yoongijevoj karijeri?" o čemu ona priča?
"Ha?"
"Uzbuna za sve obožavateljke!Min Yoongi i njegova devojka u toplom zagrljaju.Pokušaćemo izvući više informacija i otkriti,da li je to možda čak njegova buduća verenica?" rekla je glumeći kojekakvog novinara.Sada se već plašim.Ne želim da bilo šta naudi Yoongijevoj,niti bilo čijoj drugoj karijeri.
"Ali,on mi je samo drug.I u ostalom,zašto bi to uradila kada znaš da među nama ničega nema sem prijateljstva." rekla sam samouvereno.
"Slušaj,možemo se nešto dogovoriti.Ako me ne poslušaš,očekuj ovu sliku na svim društvenim mrežama.Ali,ako ne želiš da ova slika izađe u javnost,onda se kloni Yoongija.Dajem ti dva dana da odlučiš.Nikome ni reči o ovome,inače će biti gadnije." rekla je i otišla.Ostala sam izbezumljena,slomljena i sama u suzama.Park je bilo mesto gde sam terala svoje muke što dalje od sebe.Ali,mislim da je sada postalo gore,mnogo gore mesto za mene.Kao da mi se ceo svet srušio,kao da me sreća ne želi,već ide što dalje od mene.
*end of flashback*
I evo me sada u sobi,sedim na krevetu sama i uplakana.Iseul i Hyun pokušavaju ući u moju sobu i porazgovarati sa mnom.Ali,ja nisam spremna za to.Mislila sam da sam jaka,a ne ovako slaba.Mislila sam da mogu rešiti ovo na neki isto tako nasilan način,ali ne mogu.Ipak sam se mnogo vezala za Yoongija.Ne želim da ga izgubim,ali takođe ne želim da mu uništim karijeru.Moram imati snage doneti pravu odluku,sutra ističe vreme,a ja idalje ne znam šta načiniti.Samo se nadam da neću pogrešiti,jer ne želim opet izgubiti Yoongija,nenormalno sam se vezala za njega,isto tako ga nenormalno volim.
Zdravo.Evo novog dela.Nadam se da vam se sviđa.Ako želite,možete ostaviti com,vote i follow.Puno bi mi značilo.Hvala onima koji čitaju.Čujemo se u sledećem delu.Ly all.
YOU ARE READING
|Forever with you| °završena°
RomanceLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...