Iritira me njihov pogled.Strasan je.Grr.
O,ne,nenenene.Sta to oni sapucu?!
"Devojke,bezmo!" rekla sam tiho tako da ovi ispred nas ne cuju.
"Upravu si." potvrdile su.
Uf,jako je cringe prolaziti pored njih u ovom trenutku.I dalje blenu u nas,kao ja u milku cokoladu.Taman da izadjemo,mene neko scapa za ruku,ali,bio je to nezan stisak.Okrenem se da vidim ko je i...o..cek sta..zar je moguce da je to...Yoongi.Ma daaaj!
"Amm,pusti me." rekla sam.
"Zar niste vi one tri koje su nam upale u kabinet i pretvarale se da ste cistacice i na kraju pobegle?" upitao nas je Jin.
Ah,pa nisam ja jedina bila uhvacena,Iseul je uhvatio Jimin,a Hyun,pa ko bi drugi neko Jungkook.Sta mu je jbt?!Mogu misliti o cemu je Hyun mislila u sebi kada je videla da Iseul drzi Jimin.
"Sta?! Ne,kakvim vi budalama nas smatrate?!" rekla je Hyun zbunjeno,i naravno,lagala je.
Odveli su nas napolje kako ne bi neko pozvao policiju jelte.Otimala sam se svim snagama,al mali ne pusta.Mhm,kako ima topao dodir.Yoora,uozbilji se!
"Aa nene,to ste vi!" rekao je Rap Monster.
Pa,posto me Yoongi nije htio pustiti,samo sam ga pukla nogom u medjunozje.Uf,ala ga je i zabolelo.Zatim sam oslobodila i Hyun i Iseul.Nisam znala da sam ovako jaka.Pobegle smo,sta drugo.Ganjali smo se,kao najveci debili u gradu.Ljudi su nas gledali kao da smo bolesni,jadno.Opet me je neko uhvatio,ali ovog puta oko struka.O ma jel me zezas?!Opet on! Sta je ovo bre?!
"Volis da se tuces." rekao je Yoongi koji je prvi put progovorio sa mnom.
"Ne,samo volim da povredjujem ljude koji mi pakoste." pokusala sam se osloboditi ali mi nije uspevalo.Krenula sam ponovo da ga puknem ali me je on zaustavio.
"Stani!" povikao je.
Zasto sam stala,zasto?!
"Sta je bre?!" rekla sam ljutito.
"Nemoj to da radis." rekao je.
Ovog puta,Iseul je uhvatio J-Hope,koji ju je golicao,a ona to straasno mrzi i ne moze to da podnese.Gusi se u suzama,ali od smeha.A Hyun je uhvatio Jimin.Malo joj je falilo da se onesvesti.
"Samo trazimo objasnjenje od vas devojke." rekao je Rap Monster.
"Pustite nas pa cemo da vam objasnimo." rekla sam odlucno.
"Ako vas pustimo pobecicete." rekao je Yoongi koji je ustvari i bio upravu.Kako ima divan glas.
"I?" rekli su trazeci odgovor.
Hyun i Iseul su me pogledale sto znaci da ja moram sve objasniti.Pa,reci cu istinu.Nemam vremena da smisljam lazi.
"Iseul i Hyun su vase velike obozavateljke.Bez vasih pesama,one ne mogu da zive.Ako ne vide vasu sliku bar na 2h,oslepice.Stigle smo na vas koncert na koji su me naravno njih dve nagovorile.Nakon koncerta,Hyun je nesto dospelo u glavu-da se obucemo kao cistacice kako bi smo mogle dospeti do vaseg kabineta,samo da vas vide,da vas cuju,da komuniciraju sa vama.I eto,zaglavile smo se i evo nas sad,zarobljene smo cekajuci da nas pustite i oslobodite dozivotne robije u vasim rukama." rekla sam i sve im objasnila.
Nakon toga su nas pustili i nasmejali se.
"Veoma pametno,Hyun!" rekao je Jimin gledajuci u nju i nasmejao joj se.Topi se cura,znam ja.
A kako zna ko je Hyun?Pa ja sam sve objasnila.Zahvalice mi kasnije.
"A pa ja sam znao da cistacica ne moze da ima gucci kais!" rekao je Taehyung smejuci se.
"E pa devojke,ko vam je najdrazi?" upitao je Jimin.
"Ou,bojsevi moji.To je tajna.Pst!" rekla je Hyun zavodljivo.Vrckavica mala,ps gr.
Ali taj Jungkookov pogled.Opasan mali.
Svi su zatim pogledali u Iseul.Jaoo,jadna.Ona je stidljiva veoma.
"Am,pa..." Iseul se malo postidela i zacrvenela se.
"Kao sto rece Hyun,to je tajna,ne mucite devojku beze." rekla sam braneci svoju mladju sestru.
"A tebi,mlada damo?" upitao je Yoongi sa blagim osmehom.Ja se istopila.Kako neko moze biti tako savrsen.
"Sta da ti kazem.Niko." rekla sam prilicno odlucno.
"Mora biti neko." rekao je Jimin smejuci se.
"Izvinite,momci.Nema te osobe koja me moze zavesti tako lako." rekla sam idalje odlucno.
Destee.Novii deo.Bas se zakuvalo.Ako vam je prica zanimljiva,ukoliko zelite ostavite com,vote i follow.Naravno,uzvracam.Mi se cujemo u sledem delu.Pozdrav
KAMU SEDANG MEMBACA
|Forever with you| °završena°
RomansaLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...