Shou?!
"Nisi zaboravila bivseg,jel da,Hyun?" rekao je sarkasticno.Mrzim ga!
*flashback*
Ne zelim vise da budem sa njim u vezi.Ne zelim da kada je pijan,iskaljuje sav svoj bes na meni.Ne zelim da bude u mojoj blizini.
To je to Hyun,ides mu reci da raskidate i da nemas vise sta da trazis s njim.Ako je on grub prema tebi?Skupi hrabrosti i uzvrati duplo jace.
Ah,eno ga.U kafani,gde drugo.Ugleda me kroz prozor,mahnem mu da izadje napolje.
Prilazi...Tako Hyun.Budi jaka i izgovori to!
"Sta 'oces?!" upitao je grubo.
"Slusaj,Shou.Nasa veza je kao konj." pogledao me je upitnim pogledom.
"Ali ja zelim da bude kao,jednorog!" rekla sam.Vidim da nije shvatio sta sam htela reci pa je i obrvu podigao.
"Da ne postoji!Raskidamo!" nakon tih reci,samo sam se okrenula i potrcala negde,nemam pojma gde.Bitno je da sam zavrsila sa njim.Slobodna saam!
*end of flashback*
Oh,trebala sam raskinuti na normalan nacin tog dana.Kajem se,sada se kajem.
"Pitao sam te nesto!Trazim odgovor!" gledao me je grubo.
Ne,nisam htela da odgovorim.Nisam vise htela da komuniciram sa njim u zivotu nakon tog raskida.
Sta sam dobila kao kaznu za cutanje?Jednu veliku samarcinu!
Cutala sam idalje,nisam ga se plasila,kao pre.
"Kod mene nema cutanja!Kod mene ili odgovor,ili samar!" rekao je.
A kod mene ili pljuvacka u lice,ili jos veca pljuvacka u lice.Odvratna sam,a i nastradala sam sad.
"Kako se usudjujes,glupaco?!" i zatim sam dobila jednu saku u stomak.Bolelo je.
"Bezobrazniče...tuces devojke.Koji si ti debil,bio i ostao.Ah,pa da,ti se ne mozes ni promeniti.Ti ces uvek ostati takav kakav jesi.Najveca kukavica!" dobacila sam mu.Na to je samo izasao iz prostorije u kojoj sam bila zarobljena.Bilo je vreme!
Na sve nacine sam pokusala da se oslobodim,ali ne uspeva.Necu valjda ovde da zivim?!
Jungkook pov.
Gde je Hyun?!Gde je moja malena?!Ako joj bude falila dlaka sa glave,kunem se da cu prebiti onu osobu koja ju i pipne!
Zao mi je sto ovo moram da kazem,ali moramo da pozovemo policiju.
"Yoora,zovi policiju!"
"Ali,Jungk..."
"Zovi policiju!"
Klimnula je glavom sa sada vec suzama u ocima..Kada je dala sve Hyunine podatke,nastavili smo da trazimo Hyun.Virili smo kroz prozore kuca,nista.Nema je nigde!
I kada bi ostali odustali od potrage,ja bih je sam trazio!Lutao bih svugde po svetu ne bi li je nasao.Ne odustajem od tebe,malena!
Hyun pov.
Nakon par minuta usao je niko drugi do monstrum-moj bivsi.
Nosio je tacnu na kojoj se nalazio tanjir sa nudlama.Bas cu da jedem nudle koje mi on nosi.Sigurno ih je otrovao.Ma radije bih crkla od gladi.
"Oh,vidi,ipak brines za mene ti manijace." rekla sam.
"Moram da se pobrinem da moja buduca verenica ostane tako fina i zgodna inace bi me moji ortaci ismejavali." rekao je i djavolski se nasmejao.
Sta?!Verenica?!Koji mu je?!Neka samo sanja!
"Hah,ti imas prijatelje?A inace,radije bih se udala za konja nego verila za tebe!Debilu!" rekla sam i povisila ton.
"I ako mislis da ces me tako lako ozeniti,varas se!Ti bi znaci zeleo ziveti za zenom koja te ne voli ni najmanje na ovome svetu?!Ne bih se udala za tebe ni kada bi mi dao sve pare svijeta!Znas zasto?Zato sto mi ni malo ne znacis niti te volim!" rekla sam sto sam jace mogla,a zatim dobila jos jednu samarcinu.
"Polako mala.Ako ne zelis da ostanes bez obraza,nemoj da mi dajes odgovore na pitanja koja ti nisam postavio." rekao je sasvim smireno.
"Ti samo znas da opalis jednu popravno vaspitnu i onda da cutis!O tome ti ja pricam.Ti si jedna obicna kukavica!Ne znas da odgovoris!I Hajde,opali mi koliko god samarcina zelis,ti ces za mene uvek ostati isti!"
"A ti ces za mene da ostanes moja jedna jedina ljubav!"
Novi deoo.Nadam se da vam se svidja.Uskoro izlazi jos jedan deo.Ukoliko vam se svidja prica ostavite com,vote i follow.Ly all.
KAMU SEDANG MEMBACA
|Forever with you| °završena°
RomansaLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...