"Yoora,shh,hajde ustaj,kupila sam ti milka sladoled." rekla sam nadajući se da ću ju probuditi.
"Mm,stvarno?"
"Ne,ustani."
Yoora P.O.V
Budi me Hyun,a ispred sebe ugledam sedmoricu momaka,Emu i Iseul.Nisu me valjda videli kako spavam?E pa sada mi je izuzetno neprijatno.Ugledavši ih kako stoje čekajući da oslobodim kauč da sednu,brzinom munje sam ustala.
"Izvinjavam se,malo sam se premorila pa sam legla da spavam.Sedite." rekla sam pokazujući rukom na kauč.
"Hah,ma nema veze." rekao je Taehyung.
"Pa,šta želite da popijete." Ema ih je upitala.Svi su ju zamolili da im donese vodu,a ona je to i učinila.Svi smo seli,tišina je zavladala prostorijom sve dok ju Ema nije prekinula.
"Pa s obzirom da smo se dogovorili za ro..." počela je da priča ali ju je Hyun prekinula i nastavila.
"Za rodjake,da,Emi dolaze rodjaci sutra,pa ju nećemo vidjati..."
"Hm,ok?" odgovorila sam zajedno sa podignutom obrvom.
*2 sata kasnije*
"Ok momci,dodjite nam opet." rekla je Hyun,bila sam na putu da zatvorim vrata kad Yoongi reče.
"Khm,ovaj,Yoora?" spomenuo je moje ime?Prvi put čujem kako mi spominje ime i neka radost je obuzela moje telo,leptirići su mi zaigrali u stomaku,umalo da se nisam počela tresti od sreće samo zbog toga što je Yoongi spomenuo moje ime?Hm,da li to zovu zaljubljenost?Ne,još.
"Da?" obratila sam mu se.
"Imaš neke planove za sutra?" upitao me je.Imam li?Kako god,sve otkazujem!
"Ne,zašto?" upitala sam.
"Mislio sam da odemo malo prošetati i otići u neki restoran,znaš,da se družimo.S obzirom da su svi zauzeti i imaju neke obaveze,a jedino ti i ja samo možemo da se smaramo,ali je to zanimljivije u dvoje." rekao je i nabacio blagi osmeh na lice.Da li se ovo upravo dešava ili je ovo samo još jedan san?A ja sam mislila da je on najhladnokrvnija osoba koju poznajem.
"Naravno,može.U koliko se nalazimo u parku?" upitala sam bez ikakvog oklevanja.
"Oko 14h." odgovorio je.
"Ok.Vidimo se!" rekla sam na šta su nam momci mahnuli,okrenuli se i otišli.Mislila sam da će Hyun sada početi vrištati kao na onom koncertu,čak još više,ali ne.Samo je pogledala u mene,nabacila osmeh na lice i namignula.Šta li sad smera?Kako god.Čudi me da mi moj obožavalac nije poželeo i dobar dan.Ipak će morati da objasni zašto nije.Poruke mog obožavaoca moraju da budu redovne,a ne jutro-noć-jutro-jutro...Moram se i ja nekada našaliti.
"Yoora,penji se!" dozvala me je Hyun koja se nalazila na drugom spratu njene kuće.
"Da?" rekla sam hvatajući kvaku na vratima njene sobe.
"Hyun,šta je ovo?" rekla sam pokazujući rukom na nered koji je napravila.Odjeća joj je bila na krevetu,a i na podu.Ta devojka ima baš puno garderobe.A kako i ne bi kada ima dve starije sestre.
"A ništa,samo tražim odelo za tvoj sutrašnji sastanak sa Yoongijem." odgovorila je.
"Jao Hyun!Nije to sastanak,samo obična šetnja parkom."
"Nije limunada nego iscedjen limun.Obuci ovo,da vidim kako ti stoji." rekla je i dobacila mi neku crvenu haljinu koja je iznad kolena,na bretele i sa čipkom.izgledala je savršeno na meni.
"Hyun,ne venčavam se sa njim,samo idemo u šetnju." rekla sam odevena u njenoj haljini.
"Da vam je venčanje,pronašla bih ti venčanicu,a ne običnu haljinu." rekla je i dobacila mi drugi komad odeće.Hajde da vidimo,šta ćemo tu naći.
"Wow devojko,brutalno izgledas." rekla je šireći oči.
"Am,hvala?" rekla sam i ponovo se uvukla u svoje odelo.
"Odnesi to kući." rekla je.Klimnula sam glavom i pomogla joj da pospremi onaj nered.Čim smo to završile,sišle smo dole u trpezariju.
"Hajde Yoora,idemo sada.Usput i Ema ide svojoj baki." dobacila mi je Iseul koja je već bila pred vratima zajedno sa Emom.Pozdravila sam se sa Hyun,a potom se zajedno sa Iseul i Emom uputila kući.
...
I eto,stigle smo.Put se činio kao večnost.
"Odoh ja da se istuširam." viknula je Iseul iz kupatila.Ja sam otišla u sobu,presvukla se,a potom strčala niz stepenice i pustila TV.Odmah,kao naručena,stiže poruka.
"Svakim danom si sve lepša i lepša,a ta tvoja kosa,koja leprša po vetru i pravi valovite talase...moje usne žude za tim da se nadju na tvojim." čekala sam te mili,hehe.
"Aha." a ja tebe svakim danom sve više i više ispaljujem.Hah,samo biće mi žao ako je to stvarno Yoongi i ako se moje pretpostavljanje obistini.Uh,ovaj život zna stvarno nekada biti komplikovan.A i uskoro mi se bliži rodjendan,Hyun ni da ga spomene,nije valjda stvarno zaboravila na njega?
Zdravo.Evo novog dela.Ukoliko želite,ostavite com,vote i follow.Hvala što čitate!Ly all
ESTÁS LEYENDO
|Forever with you| °završena°
RomanceLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...