17.Deo

301 14 6
                                    

Jungkook se izgleda bas zabrinuo za Hyun cim je doleteo sav zadihan na vrata moje kuce.Momci su bili oko desetak metara iza njega.Cemu onda sve one mane koje je naveo o Hyun?Mada,to sad nije bitno.Sada je najbitnije da sto pre pronadjemo Hyun,kako se ne bi nesto lose desilo.

Znam da su njeni roditelji takodje na poslovnom putu,jer oni,moji roditelji i brat Sung rade zajedno.Hyunine sestre su u Njujorku,a Hyunin brat takodje radi,ali u Londonu.

Hyun je rekla kako ne voli biti sama kod kuce,posebno ne kada je mrak.Tako da sam joj predlozila da dok se njeni ne vrate,bude sa mnom i Iseul.

Ipak,bilo bi dobro da prvo pogledamo njenu kucu jer sta ako mi pretrazimo cijeli grad,a ona odmarala od zurke i spavala kao top.

"Gde idemo prvo,pricaj!" rekao je Jungkook sav uznemiren i zadihan od trcanja.Mislim da njegovo srce umalo nije iskocilo iz njega.

"Pa,najbolje da idemo prvo do njene kuce.Pratite me!" rekla sam uzimajuci jaknu i trceci sam izasla iz kuce.

"Iseul,zakljucaj kucu.Taehyung,molim te ostani sa njom i sacekaj ju.Zna ona gde Hyun zivi!" rekla sam vec se udaljavajuci od njih.

"Nema problema!" viknuo je i jedva sam ga cula.

Uu,ma goni se.Pala sam.Suga mi je pomogao da ustanem.Moj bivsi kradljivac srca.UOZBILJI SE,YOORA!

Zahvalila sam mu se brzinski i nastavila da trcim ka Hyuninoj kuci uz pratnju momaka.

Stigli smo,eno i Taehyunga i Iseul.

Pokusavam da otvorim vrata,zakljucana su.

Jungkook sada vec ključa od besa.Iznervirano razvaljuje vrata.Trcimo po celoj kuci nadajuci se da cemo bar negde ugledati Hyun.Ali,beznadezno je!Nigde je nema!Vec drhtim od straha!

GDE JE MOJA NAJBOLJA DRUGARICA?

Hyun pov.

Uf,ala me boli glava.A,sta bre?!Gde sam ja ovo?!Koji..a,ruke su mi vezane.Ah,imam ja i noge.Okej.Ne ljutite me.Ne mogu niti da ustanem,niti da se pocesem.Ovo je sigurno samo jos jedna od Yoorinih sala.Nisam ocekivala da ce se bas ovako nasaliti i ostaviti momke sa Emom i Iseul.

Svugde je mrak,nista ne vidim.

Sada samo mesec malo po malo osvetljuje ovu prostoriju koju nikad u svom zivotu nisam videla.A...pa..ovo nije Yoora uradila..o moj Boze,spasi me!

Cujem skripanje vrata..neko ulazi.

Yoora pov.

Dvojica namesta nekako vrata samo da se vidi da stoje tu kako neko ne bi provalio.

Onda smo nenormalnom brzinom nastavili da trcimo,obilazili smo kafice,restorane.Naravno,sve zatvoreno.

Zatim park,pa cak i bolnice.

Nema je nigde,nema moje najbolje prijateljice Hyun!

Suzdrzavala sam se da ne zaplacem,sva sam se tresla.J-hope je to primetio i zagrlio me.Hvala mu.Blago sam mu se osmehnula,i to jedva.Nemam snage da se smejem.A i kako bih u ovom trenutku?

Hyun pov.

"Svidja li ti se ovo mesto?" taj muski glas mi deluje poznato.

Polako mi se priblizava,skamenila sam se,a zatim sam polako pocela da drhtim.Nisam rekla da sam slaba,da mogu,razbila bih sve oko sebe.

Pali svetlo i ugledam dobro poznatu figuru ispred sebe.

O ne...

















Zdravo ljudii.Novi deo.Iskreno se nadam da vam se svidja i da vam je bar malo zanimljiv.Ukoliko je odgovor "da",onda bih volela kada bi ostavili com,vote i follow.Ly all.

|Forever with you|  °završena°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora