Heej,moje ime je Yoora.Imam 20 godina i zivim u Seulu sa svojim starijim bratom i mladjom sestrom Iseul koja takodje,kao i moja drugarica Hyun,ludi za BTS-om.Ne znam jednostavno sta one vide u njima.Kada se sastanu,ne daju mi mira.Iseul mi stalno prica o tamo nekom Taehyungu dok mi Hyun stalno zvokoce o nekom Jiminu.Po citav dan slusaju njihovu muziku koja se meni uopste ne svidja.
"Yoora!" oh ne,opet ova Hyun,sta li sada hoce.Malopre je bila ovde i molila me da krenem sa njom i svojom sestrom na koncert BTS-a koji se odrzava za 3 dana.Vec je kupila 5 karata,kaze u slucaju da izgubi jednu,pa da se osigura.Mada,ne znam ni kako da izgubi ijednu,ali da,samo ona moze da bude toliko smotana.Pa da vidim sta sada hoce.
"Eh zivote moj,sta mi radis.Sta je sad Hyun?!" rekla sam kukajuci.
"Amm,ako ti kazem da cu da ti kupim Gucci kais samo zato da krenes sa nama na koncert,da li ces ti da pristanes?"
Aaa nenenenenenene,zeli da mi kupi stvar koju ja vec dugo godina ocekujem u svom ormaru i koju roditelji nisu hteli da mi kupe jer je previse skupa samo zato da bih isla sa njom i sestrom na koncert,e pa to mi se svidja!
"I staa si odlucila?!" bila je veoma uzbudjena.
"Sta god,samo zelim taj kais tebra!" rekla sam veselo
"Znaci pristajes?"
"Samo zbog kaisa!" rekla sam.
Hyun je uzela svoj telefon sa veoma vidljivim osmehom koji se pojavio na njenom licu i prostirao od uha do uha.
U mislima mi je bio niko drugi do...Polako ljudi,ne nadajte se da je neki momak u pitanju,a kamoli neki momak iz BTS-a.U pitanju je bio taj gucci kais,ljubav mog zivota.Moje misli je prekinulo tako da kazem tornadski otvaranje vrata,mislila sam da nas bombarduju,ali sam videla svoju veoma uzbudjenu sestru Iseul,kao da ju je njen voljeni Taehyung pitao da se venca sa njim i da imaju miliona dece.
"Je li istina to sto Hyun kaze?!Je li istina da ces ici sa nama na koncert BTS-a?!" pitala je sva zadihana i napravila najbig osmeh koji sam ikad videla kod nje.
"Ma idi bre budalo,uplasih se.Hoces vrata da mi razvalis?!" rekla sam nekako grubo.
"Iiii?!" rece Iseul sa izbecenim ocima ocekujuci potvrdan odgovor.
"Hocu." rekla sam nezainteresovano.
E,sad sledi onaj prizor,za koji sam se bojala da ce mi se dogoditi ili ti stvoriti pred ocima.Iseul mi je prisla i zagrlila me toliko jako kao da je umesto mene videla Taehyunga.Mada,mislim da on ne bi izasao ziv iz ovog zagrljala.
"Amm,izvinite sto vas prekidam." rekla je Hyun.
Ma taman posla da nas prekidas,naprotiv,spasila si me gusenja tako da sam ostala ziva.
"Htela sam da kazem da sutra idemo u kupovinu da kupimo odecu koju cemo nositi na koncertu,usput cu i tebi da kupim taj tvoj cuveni gucci kais Yoora." rekla je Hyun.
Ja sam je gledala sva srecna i sa velikim osmehom na licu.
"Ok." rekle smo Iseul i ja.Hejj,evo i mene,pocetnika,kao sto rekoh ovo mi je prvi put da pisem pricu bilo gde.Ukoliko vam se nesto ne bude svidelo,samo to napisite u komentar.Meni bi bilo mnogo drago da vidim da neko cita moju pricu.A ako vam se bude svidela prica,ostavite vote.Pa to je to za pocetak,volim vas.
KAMU SEDANG MEMBACA
|Forever with you| °završena°
RomansaLjubav...ona je teška kao bolest.I kada čovek ima sreće da je preživi,zauvek mu ostanu ožiljci koji probadaju u određeno vreme.Kukavica je nesposobna da oseti ljubav,to je osobina hrabrih. Ljubav ne postoji zato da nas usreći.Ja verujem da postoji z...