15.Deo

285 17 6
                                    

Jungkook pov.

Sada je Taehyung zavrteo flasicu koja je jednim delom pokazivala na mene,a drugim na Yooru.Ona pita mene.

"Well,Jungook.Istina ili izazov?"

"Istina" rekao sam po prvi put.Pa hajde i to da isprobamo.

"Da li bi bio u vezi sa Hyun i zasto?"

Zastao sam na casak.To pitanje me nije ni zacudilo.Ta Yoora je cudo.Sta li ta devojka pokusava?

"Ne.Ne svidja mi se njen karakter i nije moj tip.Dosta?" upitao sam.

"Ne.Opsirnije!" odgovorila je trazeci nesto sto bi stavilo tacku na ovo objasnjenje.

"Ne zanima me.Napadna je i nemam sta vise da kazem."

"Am..okej." rekla je Yoora.

Hyun pov.

Pitala sam samu sebe kroz jecaje.

"Z-zasto?!"

Zasto me je njegova recenica navela da zaplacem?Zasto je njegova recenica navela da moje srce jos vise pukne od tuge?Zasto sam uopste ovako emotivna?!

Nakon 10 min. plakanja milion pitanja mi je prolazilo kroz glavu.Shvatila sam da niko nije uocio niti primetio da me nema u trpezariji.Pa da,Hyun.Zasto bi se sve vrtelo oko tebe?!Zasto si tako sebicna?Zasto si tako emotivno vezana za neke ljude?!Zasto je uopste Yoora morala da mu postavi takvo pitanje?Ne razumem tu devojku.Pokusava da bude detektiv,ali ustvari ona je samo jos jedan lazni prijatelj,lazni najbolji prijatelj.

Ma,otici cu iz ove njene proklete kuce.

Skinucu njenu haljinu i obuci cu svoju i odlazim bez pozdravljanja.Nije sad kao da se selim,ali,samo ne zelim da ih vidim.Bar nekoliko dana,sedmica,meseci.

Yoora pov.

Iskreno,zacudio me Jungkookov odgovor.Nisam ocekivala da ce tako odreagovati.S obzirom na to kako ju je gledao u restoranu,zvao ju "malena",nisam znala da ce se ovakav odgovor proizvesti iz njegovih usta.

But,okey.

Dugo vec igramo ovu igru.Hajde nesto novo...Hmmm..Aaa,znam.

Hyun pov.

Silazim niz stepenice.Bacim pogled na trpezariju i vidim ih kako igraju ćorave bake.Jos uvek su deca.Ugasili i svetlo pa da popadaju onako smotani.

Smeju se i zabavljaju,bez mene.O ma koga ja zavaravam,kao da sam im sad nesto bitna u zivotima.

I sta ja uopste vise cekam.Vec je ponoc.Odoh ja ostavljajuci iza sebe hrpu laznih prijatelja.Nisu oni jedini koji su me izneverili i povredili,bilo je jos njih.Sita sam ja takvih lazova.

Polako otvaram vrata izlazim i blago ih zatvaram kako ne bi primetili da je neko usao ili izasao.Pa,cao "drustvo",vidimo se nekad.

Ako me se setite.






















Novi deo.Pomalo kraci,ali hajde.Ukoliko vam je zanimljiv ostavite vote i com.Cujemo se u sledecem delu.Caoos.

|Forever with you|  °završena°Where stories live. Discover now