12.Deo

338 17 2
                                    

Evo sta sam obukla i kako sam se nasminkala.

Evo sta sam obukla i kako sam se nasminkala

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Hehe

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Hehe.Sjecam se kada je ovu haljinu Hyun trazila toliko dugo meseci pa sam je na kraju ja nasla.Zadrzala sam je za sebe iako nisam bila nesto odusevljena njenim izgledom.Samo sam htela da napakostim Hyun.Bas sam bezobrazna najbolja drugarica.Haha.
 
Ok,dosta.I evo,sad je 18:25h.Brzo sam se spremila,za veliko cudo.Inace odugovlacim jer povremeno blenem u telefon pa se nikada skinuti sa njega,telefona.

"Am,devojke.Ko ce da ode po momke?" upitala sam.

"Ti i Ema.Iseul i ja cemo jos malo da pogledamo jel sve uredu i je li sve savrseno." rekla je Hyun popravljajuci puder.

"Ok." rekla sam.

I tako smo Ema i ja krenule po momke.Hvala Bogu nije kao Iseul i Hyun pa da mi celi put prica o BTS-u.Diskutovale smo o potpuno nebitnim stvarcicama tipa koji ukus cokolade mi je omiljeni,milka jagoda,to svi znaju.

U gradu se nalazilo osvetljenje naravno,pa sam mogla iz daljine da vidim kako momci cekaju kod restorana.Bili su maskirani,ali ja sam cudo od devojke,FBI.Tako da sam mogla da ih provalim.Fijuknula sam jednom,ili ti zazvizdala.Jin je to cuo,uocio nas i pokazao momcima da krenu ka nama.Pozdravili smo se.

U trenutku sam se zabrinula kako ce Ema da komunicira sa njima.Ali srecom,Rap Monster je znao engleski,tako da je ta stvar resena.Danas su se upoznali u gradu koliko ja znam.Valjda ne trebam nikom da ju predstavljam.

Uputili smo se ka mojoj kuci.Ema je saljiva devojka,celim putem smo se smejali.Pa kada je ostatak ekipe pokusao da sklopi neku recenicu da engleskom.V R H!

Nakon duge setnje stigli smo kuci.Nisam ni gledala koliko je bilo sati.

Ema i Jimin su pred kraj puta nesto pricali i smejali se.Kako li su se mogli razumeti.I tako su pricali sve do ulaska u kucu gde nas je Hyun cekala.Ugledala je Emu i Jimina i prevrnula ocima mrsteci se.

"O,hej,malena!" Jungkook je pozdravio Hyun.

"Am...hej..nego,zasto si nastavio da me zoves malena?"

Na to je Jungkook samo namignuo Hyun,a ona se lazno osmehnula,znam ja nju.Citajuci njeno lice,mogla sam procitati da je zbunjena na neki nacin.

"Pustaj nas da udjemo,ili hoces napolju da zurezamo." rekla sam joj,na sta smo se svi nasmejali.Ok,jesmo,svi smo,jeste ljubomorni.Hihuhahe.

I tako nas je pustila unutra.U veelikoj trpezariji gde je sve i bilo spremljeno nas je cekaja Iseul sa veelikim osmehom na licu.Momci su se pozdravili sa njom.Ali,kada je Taehyung izgovorio to "Hej,Iseul" ona umalo nije dobila srcku.Kipila je od srece i uzbudjenosti.Mislila je da ce ju Tae u tom trenutku ozeniti,ali,sekice moja,nista od toga,mozda neki drugi put,nekad,u zivotu.

Zurka je zvanicno mogla da pocne.

Tek je pocela zurka,a Ema je ispijala jednu po jednu casu viskija.Prva casa..druga...evo je i treca..sledi i cetvrta...evo i pete...ok,sesta ju je vec napila.Nisam znala da ta cura moze toliko casa da popije.Opasna je.Muvala se pravo oko Jimina,ali nisam videla na Jiminovom licu da mu je neprijatno.

Ema pov.

Uf,ala mi je muka.Aa.Padam,onesvesticu se.Ni malo mi nije dobro.Nisam trebala toliko da pijem,inace nisam takva,sta mi bi?Izgleda da me je odjednom uhvatilo nesto,pojma nemam.Sada samo znam da osecam mucninu.Treba mi vazduha.

"Ema,da li si dobro.Zelis li da te odvedem napolje da uzmes malo svezeg vazduha?" upitao me je Jimin.

"Da,molim te." odgovorila sam.

Hyun pov.

U trenutku dok sam pricala sa Jungkookom u kuhinji,videla sam kako Jimin i Ema odlaze napolje i kako je Emi malo falilo da padne.Ma,nemam sta da prilazim,neka se snalazi,ima Jimina pored sebe,mog Jimina.Ali pazi,hej,ja imam Jungkooka,njenog Jungkooka.Tako je proslo malo vise minuta,ali ja nigde nisam videla Jimina i Emu.Sta li se desava?Valjda nije nista lose.Zar sam toliko ljubomorna na Emu?Ahh.Hyun,glupa si,veoma si glupa!

"Jungkook?"

"Da?"

"Izvini,samo odoh da proverim sta se desava sa Jiminom i Emom.Dugo ih vec nema,brinem se."

"Da li zelis i ja da idem sa tobom?"

"Ma nema potrebe.Ti ostani tu,cekaj me."

"Kako ti kazes,malena." rekao je provocirajuci me.

Samo sam ga pogledala i prevrnula ocima,auu, to mi je izgleda postala navika,inace nikada pre to nisam radila.Da ne ispadne da sam bas gruba,osmehnula sam mu se.

Prilazim vanjskim vratima.Stavljam ruku na kvaku i odjednom prodje neka jeza kroz mene.Ne znam sta ce me cekati iza tih vrata,ne znam da li ce mi to promeniti stav prema Jiminu i Emi,ali ne plasim se da otvorim ta vrata.Pa bilo bi vreme.

Otvaram vrata i imam sta da vidim...






















Zdravo ljudii.Novi deoo.Nadam se da vam je bar malo zanimljiv.Ukoliko jeste ako zelite ostavite vote,com i follow.Ly all

|Forever with you|  °završena°Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora