13.Deo

298 17 2
                                    

Trnci su prolazili mojim telom,a jeza me je sasvim obuzela.Pred ocima mi se stvorio prizor koji nisam htela da dozivim niti da vidim.

Suze su isle jedna za drugom,nisam se jednostavno mogla zaustaviti.Drhtala sam sto sam vise mogla.Nisam mogla ni da sanjam taj kosmar da ce ljubav mog zivota ljubiti drugu.

Samo sam se okrenula,zalupila vratima i potrcala uz stepenice placuci.Ne mogu to da podnesem,ali,zasto?Zar mi Jimin stvarno toliko znaci?
Zasto sam uopste i morala da otvaram ta prokleta vrata?!Kasno je.Moje srce se raskomadalo na 100 sitnih delica,sada je slomljeno.

Jungkook pov.

Video sam Hyun kako trci uz stepenice.Vidim da nije okej.Potreban sam joj.Ako niko,bar ja da je utesim.Sta ju je cekalo iza tih vrata,ne znam.Samo znam da ju je veoma povredilo.Ulazim u sobu odakle jecaji dopiru i ugledam Hyun sklupcanu na krevetu,place.

"Malena..."
"K-Kooki-i.." jedva je i izgovorila to od jecaja i placa koji su je sputavali.
Samo sam joj prisao i zagrlio ju.Zasto da ju pitam sta joj je,kada sigurno necu dobiti odgovor.

Hyun pov.
Osecam se sigurno u njegovom zagrljaju,ali,ne toliko slobodno koliko bih se osecala da je Jiminov umesto njegovog.Ipak,prija mi.

"Hvala ti K-Kooki." promumlala sam.
"Uvek." rekao je.

Ema pov.

Uf,sta ovo bi.Ocigledno toj osobi nisu bitna vrata.
C-cekaj..Sta sam ja to uradila
Poljubila sam Ji-Jimina?!

Sta mi se to desava,sta je to alkohol uradio od mene?!Zasto sam toliko pila?!
"Jimine,jako,jako,jako mi je zao...Ne,ne znam sta mi se to dogodilo.Alkohol je uradio svoje..inace nikada ne pijem niti sam ikada ovako nesto uradila.Izvini,izvini molim te!" rekla sam i uz to su mi posle dve tri suze.
"Ma ne brini se.Nema veze,samo,nemoj vise toliko da pijes." rekao je sa blagim osmehom,na sta sam mu uzvratila laznim.

Kako li je samo ovako mirno reagovao?Kako li sam samo ja tako mirno reagovala?!Poljubila sam jednog od svojih idola,alooo!
"Hajdemo unutra,ne zelim da umremo na hladnoci." rekao je Jimin i nabacio osmeh.Klimnula sam glavom pa se i ja nasmejala.

Yoora pov.
"A pa,gde ste vas dvoje?Mi smo bas igrali istina izazov.Da ste videli samo to ludilo!" rekla sam.

"O pa,Meni je dosla muka,pa mi je Jimin pomogao i izveo me napolje."
"Ahm." rekla sam,pogledala ju i podigla obrvu.Mislim da se napolju zbog toga ne bi zadrzali 15 min.Ali,neka.Neka bude po njenom.
"Gde su Hyun i Jungkook?" upitao je Taehyung.
"Jao,ne znam,nemam pojma.Verovatno su tu negde." odgovorila sam na njegovo pitanje.
Ema je samo gledala u jednu tacku na podu i smeskala se.Znam,jednostavno znam da ju Jimin nije samo izveo na svez vazduh.
Jos se tu nesto desilo,znam to.

Ispitacu ja tu situaciju,i otkriti sta se to desilo izmedju Jimina i Eme.











Zdravoo.Jos jedan novi deo.Sorry sto je malo kraci.Nadam se da vam se svidja i da vam je zanimljiv.Pa,ukoliko jeste,ostavite com i vote.Ly all.

|Forever with you|  °završena°Where stories live. Discover now