6.Deo

350 22 2
                                    

"E pa vidis,cim smo culi zenske glasove koji dolaze ispred kabineta,odmah sam znala o cemu se radi.Poslala sam poruku bratu Sungu kako nam treba pomoc jer smo se opasno zaglavile.Napisala sam mu gde smo i sta treba da radi." objasnila je Iseul.

"Am,a sta je on uradio?" upitala sam.

"Samo je prekinuo kabal pomocu kojeg je struja mogla da proizvodi svetlost." (Ok sta?)

"Aha.Ok.Nisam znala da si tako dosetljiva,Iseul." rekla sam i nasmejala se.

"Od mene mozes svasta ocekivati" rekla je sa djavolskim osmehom.

"Mm,svidja mi se to!" rekla je Hyun takodje sa djavolskim osmehom.

"Mislim da je vreme da se presvucemo i da odemo u moju sobu."

"Ok." rekle su Hyun i Iseul.

I tako smo mi odrzale tu pizdama zurku,smejale se ii tako to.

"Ee,mogle smo sutra u grad.Da setamo,popijemo pice i jedemo sladoled." rekla je Hyun.

"Ok.Svidja mi se ta ideja." rekla je Iseul.

I ja sam potvrdila,pa smo onda legle da spavamo.

*jutro*

Budim se,a ove dve nigde nema.Gledam na sat i vec je 11:45h,molim?! Opet sam se kasno probudila.Obavljam higijenu,oblacim se i sidjem dole u trpezariju.Njih dve sede i gledaju TV.

"O,pa dobro jutro,spavalice." rekla je Hyun i njih dve su se nasmejale.

"Khm.U koliko cemo ici u grad?" upitala sam.

"Pa,oko 14h.Vreme je super napolju."

"Ok.Ja odoh da jedem.A vi?"

"Mi smo to obavile dok si ti spavala." pocele su da se smeju.Pogledala sam ih ubojstvenim pogledom.

I tako sam ja jela,ispeglala kosu i nasminkala se.

Vau,vreme je bas brzo proslo.Vec je 13h.

*sat vremena kasnije"

"Bas si spora,Hyun!" rekla sam ljutito "Mogla si malopre da se obuces!".

"Sta da radim.Volim onu tvoju meekanu pidzamu,nisam htela da izlazim iz nje."

*15min kasnije*

"Uf,konacno mozemo da krenemo!" rekla sam.

Izasle smo i tako otisle u restoran gde skoro svi dolaze.Zauzele smo sto.Narucile pice i hranu i caskale.Gosti nenormalnom brzinom dolaze.

OMG! Cini mi se da vidim momke iz BTS-a! Imaju maske,e pa,mene ne mogu nasamariti!

Sta cemo,sta ako nas prepoznaju?!

"Devojke,eno BTS-a,sta da radimo?!" rekla sam uspaniceno.

"Prici cemo im i traziti autogram,sta drugo?" rekla je Hyun zbunjeno.

"Hyun,ne secas se sta se sinoc dogodilo?" upitala je Iseul.

"Am,ne...Oo,cekajj! Secam se.O Boze,Boze,Bozee!" uspanicila se Hyun.

"Ououou,prilaze!" rekla sam.

Ali,na srecu,ali ipak i na nesrecu,seli su ispred nas.Barem nam nisu prilazili.Pognule smo glave tako da nas ne prepoznaju.

Jungkook je cudno gledao Hyun.Da,znam da je prelepa.Sapnuo je nesto bese Jiminu.O ma bravo,sve sam ih popamtila.Nakon sto mu je sapnuo to sta god bilo,obojica su pogledali u nas.Hm,zasto to rade?JAO NE!

Nije valjda Jungkook prepoznao Hyun?!










Haaj,gde ste.Evo novog dela.Nadam se da vam je zanimljiv.Ukoliko jeste,ostavite com,vote i follow,inace,uzvracam.Caoos.

|Forever with you|  °završena°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora