8.Deo

376 19 2
                                    

"E,to cemo jos da vidimo!" nasalio se J-Hope.

Svi su se smejali,sem Yoongija.O,pa sta mu je sad?

U razmisljanju me prekida zvuk mog telefona.Oh,pa to je moja drugarica iz Amerike!Ema!

"Am,odoh da se javim." rekla sam.

"Ok." odgovorili su.

"YOORAAAA!" viknula je Ema.Pa,mojim usima je zvanicno potrebna operacija.

"O paa Emicee,gde si tii?!"

"Tu sam,ziva zdrava.Neego,dolazim za tri dana u Seuuul!"

"O M G?!SALIS SE?!"

"Ma,zasto bih budalice?!"

"Ok,jeeedva cekam!"

I tako smo mi pricale jedno pola sata.Inace,Ema je jedna bukvalno savrsena devojka,plave kose,predivnog osmeha i vitkog tela.

Pogledam da li su idalje tu momci i njih dve...Am..da,jesu,vidim ih.

"Sta se deres kao retardirana debilkusa?!" nasalila se Hyun,

valjda se nasalila.

"Ko je to bio?" upitala me je Iseul.

"Ne zabadaj nos tamo gde mu nije mesto,njuskalo." odgovorila sam joj.

"Om,momci?" Hyun je krenula nesto da kaze,e,pa,nadam se da nije neka glupost.

"Posto smo se ovako zblizili,sta mislite da se malo cesce vidjamo.Znam da je to cudno,mi nista,vi nenormalno poznate osobe,ali,svidjaju mi se vasi karakteri,neki vise neki manje,ali sve u svemu,veeoma zanimljive osobe."

Ostali su bili u cudu,zacudjeni tim sto je Hyun upravo ispricala.

"A,tako fino.Ja nemam nista protiv!" rekao je J-Hope.

Ono,hahahahah,zar bi ostali pristali na to.

"Moze,naravno.Fali malo zenskog drustva." rekao je Jimin sa onim kjuuut osmehom.

I tako su se svi ostali slozili.Jin i Yoongi su samo klimnuli glavama.

"Aa,ne mogu da verujem da svi pristajete!" rekla je postidjeno Iseul.

"Kako bi smo mogli da odbijemo tako fine devojke?" rekao je Jungkook.

Pa bravo Yoora,sve si ih zapamtila.

Iseul se zacrvenela,a Hyun nasmejala.Ja sam samo bila ozbiljna,sve mi je ovo veoma cringe.

"Ti bas pristajes Suginom karakteru!" rekao je Rap Monster sa blagim osmehom na licu.

Suga ga je odmah sreljao pogledom,a zatim je pogledao u mene.

Padam.

"Am,zasto?" upitala sam.

"Ozbiljna si,jos tvoja sestra Iseul kaze kako volis da spavas." odgovorio je Namjoon.

"A,kul." rekla sam nezainteresovano.

Suga jos uvek gleda u mene,zasto?

"E pa,vec je 21h.Trebamo da razmenimo kontakte kako bi smo mogli da se cujemo,devojke." rekao je J-Hope sa osmehom.

"Ko ce kome?" upitala sam.

"Pa,najbolje da neko od nas da nekoj od vas svoj broj i obrnuto." rekao je Jin.

"Ja cu dati nekoj od vas.Koja je najcesce na telefonu?" upitao je Jungkook.

"Hyun!" rekla sam brzinom svetlosti zeleci da vidim kako ce se u buducnosti radnja odvijati.

Osmehnula se.Razmenili su kontakte i

tako smo se razisli pozdravivsi se.

"Hyun,spavas kod nas." rekla sam.

"Am,ok?"

"Nego,sa kim si pricala malopre?" upitala me Hyun.

"To je bila Ema,secas je se?"

"Aaaa,da.Predivna devojka!Zasto je zvala?"

"Dolazi za tri dana kod nas!Mnoogo sam hepii!"

"Ou,pa to je super!" rekla je Hyun.

Konacno smo stigle kuci.

Presvukle smo se i...O,sta je ovo na stolu.

*Nesto je iskrslo.Vraticemo se za par dana.Nemoj da se brines,posao je u pitanju.

                                                         Brat Sung*

Ok,bitno je da nije nista opasno.

Zaspale smo veoma brzo.

*jutro*

Neko zvoni na vrata,pored mene Hyun i Iseul spavaju.Gledam na sat i vidim 6h.Ah,ko me budi ovako rano.Silazim sa poluzatvorenim ocima.Otvorim vrata i imam sta da vidim...









Novi deo.Malo dosadniji,ali bice bolje.Ako vam se prica svidja,ukoliko zelite ostavite vote,com i follow.Ly all

|Forever with you|  °završena°Où les histoires vivent. Découvrez maintenant