Capitolul 4//Beautiful

1.6K 208 21
                                    


"Ești sigur de asta?",Jimin a întrebat ,strângându-și ochii curios spre Yoongi.

Bărbatul mai în vârstă și-a ridicat sprâncenele puțin."Sunt mereu sigur de abilitățile mele,înainte ca tu să ai prestația ,lasă-mă se te fac să-mi mulțumești pentru atunci când vei face trucurile magice pe marginea drumului cu oameni necunoscuți."

Jimin a aprobat,"Bine,ai sunat foarte încrezător.Tu sigur mă vei ajuta?"

Demonul a încuviințat ,"Jur pe inima mea".

Tânărul s-a uitat la el dezgustat,dar într-un mod jucăuș,"Tu nu ai nici o inimă,nu folosi expresii umane!"

Yoongi a chicotit,"Orice spui tu,acum mergi."Băiatul a aprobat și a mers spre locul ales pentru a performa.

Bărbatul și-a rezemat spatele de perete,în timp ce se uită la Jimin care se pregătește să-și arate magia oamenilor.

Dacă nu am nici o inima ,de ce simt căldură de câte ori îți văd zâmbetul?

El și-a îndepărtat gândurile și a continuat să se concentreze pe oamenii care trec în acest moment.Yoongi s-a holbat la ei și și-a strâns puțin ochii,irisul său schimbându-și culoarea în timp ce își folosește abilitatea pe oameni pentru a-i atrage la prestația lui Jimin.

De la căprui la culoarea vișinie.

Buzele lui Jimin s-au ridicat într-un zâmbet mare,prietenos când a văzut că deja oamenii se adună în fața lui pentru a se uita la trucurile lui magice.

El și-a arătat trucurile fără piedici,trucurile lui obișnuite fără ajutorul lui Yoongi și el deja îi farmecă într-o clipire din ochi.

"În regulă Park Jimin.Să facem asta",demonul a șoptit pentru sine ,iar în mod uimitor Jimin i-a putut auzi șoaptele clar.Și aceasta e una din abilitățile lui Yoongi.

Tânărul doar a zâmbit la mesaj și a continuat să își arate trucurile cu vocea sa voioasă vorbind cu ei,ca un magician profesionist.Yoongi și-a mușcat buzele,culoarea ochilor săi schimbându-se și mai mult.El a făcut trucurile magicianului mai unice în timp ce și-a strecurat abilitățile în ele.Oamenii care se adună în jurul lui Jimin încep să îl aplaude puternic în timp ce reușește să îi integreze în multe trucuri pe care ei niciodată nu le-au mai văzut înainte.

Totul datorită lui Yoongi care stă puțin mai departe de ei.Buzele sale au format un rânjet când trucurile lui Jimin au devenit mai uimitoare iar aplauzele au devenit mai puternice, amestecându-se cu râsul lor.

El s-a asigurat că nu e observat,stând cu capul aplecat pentru a-și ascunde culoarea actuală a ochilor săi.

Mica demonstrație a lui Jimin s-a încheiat cu un un truc simplu al demonului,făcându-i pe oameni,în special pe fete,să-l susțină și mai mult.Magicianul le-a făcut fericit cu mâna când oamenii au început să se îndepărteze cu zâmbete pe fețe.

Tânărul iubește să facă oamenii fericiți.

Magicianul a sărit în timp ce a mers spre Yoongi,care încă își ține capul aplecat."Hyung,asta a fost uimitor!E-eu niciodată nu am făcut aceste trucuri,au fost ideea ta?"Yoongi a încuviințat încet și a început să meargă ,el știe că băiatul  îl va urma oricum.

Tânărul a zâmbit fericit,"Mulțumesc!"

Ca răspuns,el își ține capul în jos în timp ce ochii săi încă nu se schimbă la căprui .

Timpul a zburat foarte repede,e aproape seară și ei se îndreaptă spre casa lui Yoongi.Jimin a lovit jucăuș umărul bărbatului,"Oh,de fapt e ceva ce mă deranjează."

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum