Ending

1.1K 131 88
                                    

Nu am înțeles mare parte din început și garantez că nici voi nu o veți face :)))

--

"Cum dorești,lordul meu."

--

Dragostea în sine este complicată.Nimic nu poate descrie cu exactitate cum se simte dragostea sau cum funcționează iubirea pentru că fiecare o simte diferit în fiecare relație care există în lume.

Unii sunt nefericiți iar unii sunt destul de norocoși cu cât de potriviți sunt până dragostea dezvăluie ce este mai bun.Cei mai mulți oameni vor experimenta norocul de a simți iubirea ,pentru că lucrurile vor deveni și bune când vor trece de momentele întunecate.

Între timp,un mic grup de oameni vor avea în cele din urmă prima lor dragoste perfectă,fără a trece prin greutățile unei despărțiri.

Prima dragostea;Un moment important dar oamenii par să se îndepărteze de la ea pentru că nu toate iubirile vor fi atât de fericite pe cât ar vrea.

Asta este iubirea pentru persoane,pentru oameni.

Lucrul este că,în acest caz nu este atât de diferit sau la fel ,dar adevărul este aici.

Două tipuri de creaturi,îndrăgostindu-se fără să se aștepte la asta.

Min Yoongi,

Park Jimin.

Ei sunt conștienți de partea rea a îndrăgostitului ,dar s-au oprit din a se îndrăgosti?

No,și va rămâne pentru totdeauna.

Răspunsul este simplu,e pentru că ei se iubesc unul pe altul cu tot ce au.Ei au trecut prin multe dar încrederea încă este aici.

Speranța din ochii lor vorbește destul de puternic.

Jimin,el are încredere în demonul său.Nu din cauza contractului,dar pentru că este cel pe care îl iubește.

Felul în care se uită la Yoongi plin de admirație și speranță sunt suficient de clare.
Și de aceea el are încredere în ceea ce face Yoongi.

Și de asemenea,sincronizarea e perfectă,e 3:40 am și totul este în întuneric,preferatul lui Yoongi.

Demonul cu păr negru s-a aplecat mai aproape de pat,cu genunchii pe el în timp ce îl pune pe Jimin pe coapsele sale.Capul lordului său stă rezemat de brațul lui Yoongi cu ochii închiși,buzele puțin despărțite.

Totul este în liniște,Yoongi a continuat să se holbeze la trăsăturile frumoase ale băiatului,cu colții săi la iveală .

"Voi face asta repede baby."

Nu este un răspuns de la tânăr,el a așteptat pentru cel mai mare moment viața sa să se întâmple în timp ce corpul său devine mai slab și mai greu.

Yoongi a lovit ușor obrazul lui Jimin,dându-l pe o parte pentru a face mai mult spațiu în zona gâtului.

Părul tânărului i-a căzut în ochi în timp ce Yoongi îi ține strâns gâtul,făcând tot sângele să se ducă în acea zonă.

"Te iubesc Jiminnie."

Cu o singură frază și totuși semnificativă,buzele sale sunt deja conectate cu gâtul lui Jimin în timp ce colții săi îi intră în piele cu forță.

A-Ahh..

Yoongi a zâmbit în timp ce suge sângele mai mult și mai mult.Limba sa a trecut peste cele două puncte de pe gâtul lui Jimin,semnul contractului lor.

The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum