"Nu voi lăsa oameni să te atingă din nou," a mârâit Yoongi ,el este peste Jimin care își închide ochii din cauza a cât de timid e în acest moment.Ei sunt atât de aproape unul de altul în modul sexual.
Demonul a luat cureaua și a tras încheieturile tânărului sub capul său și le-a legat de pat. "H-hyung?De ce m-ai legat..?"
Yoongi a rânjit după ce a fost satisfăcut cu legăturile,încheieturile lui Jimin sunt subțiri,suficient pentru a le lega împreună cu o singură curea de piele.
"Pentru că te voi face complet conștient de faptul că tu ești tot doar al meu.Al meu,singurul om al lui Min Yoongi" a spus bărbatul cu posesivitate,trimițând fiori reci în jurul corpului magicianului.
Jimin a înghițit nervos,el nu știe ce ar trebui să îi răspundă de vreme ce niciodată nu a mai fost în această situație înainte.
Yoongi nu a mai irosit timpul,el a sărutat înfometat buzele pline ale tânărului.El a supt dezordonat buza inferioară,lăsând un fir de salivă între buzele lor când a rupt sărutul.
Demonul s-a holbat la fața îmbujorată a lordului său,"Uite cât de perfect ești."
Obrajii lui Jimin au luat foc de la compliment în timp ce îi mângâie blând obrajii.Se simte ca și cum deja e topit sub atingerile lui Yoongi.
"Nici măcar nu am început,nu te topi primul"l-a tachinat bărbatul,el a auzit bine ce este în capul tânărului.
Demonul s-a uitat la gâtul său,"Doar puțin."
Jimin a încuviințat,el înțelege complet asta.Ei bine,el se îndrăgostește de un demon oricum.
Yoongi s-a aplecat mai aproape ,buzele sale s-au ridicat într-un zâmbet de vreme ce e deja nerăbdător să îi sugă sângele.Jimin și-a închis ochii în plăcere și durere când i-a simțit colții intrând îm piele și limba umedă în jurul mușcăturii.
Niciodată nu am crezut că voi primi plăcere de la un vampir sugându-mi sângele.
Yoongi a lins ultima urmă de sânge care s-a scurs și și-a înfășurat brațele în jurul gâtului lui Jimin fără nici o advertizare.
"Baby boy ți-am spus să nu îmi zici așa.Nu sunt un vampir" Yoongi a mârâit cu vocea sa răgușită,făcându-i penisul lui Jimin să se întărească ușor.
"Mhm,î-îmi pare rău h-hyung" a spus încet băiatul,el a încercat să se miște sub strânsoare pentru a se elibera dar Yoongi e mult mai puternic decât el.
Demonul l-a făcut să tacă,el a lins jucăuș buza băiatului."Oh baby boy,tu mă faci foarte doritor doar uitându-mă la tine fiind supus în acest fel."
Jimin știe exact cine domină și cine se supune doar de la cum decurge relația lor.El,el deja are o umflătură sub pantalonii săi și Yoongi știe asta bine.
"În regulă,lasă-l pe daddy să aibă grijă de tine până trece ziua," a șoptit Yoongi,cu mâna sa liberă frecând umflătura lui Jimin prin materialul pantalonilor.
Ochii lui Jimin s-au mărit,"D-daddy?"
Demonul a chicotit cu mâinile sale întrând în boxerii băiatului,înfășurându-și mâinile reci în jurul membrului său.
"Și eu am un kink al meu.Daddy e unul din ele," a spus Yoongi cu rânjetul întunecat pe fața sa când a văzut expresia lui Jimin împietrind.
Demonul a tras cu asprime pantalonii și boxerii tânărului și i-a aruncat în cealaltă parte a camerei.
CITEȘTI
The Contract |Yoonmin •TRADUCERE✔
FanficNoaptea în care contractul dintre demon și magician a schimbat viața lui Jimin. All rights reserved to original author @yoongspark ^^